Autor |
Wiadomość |
radekbotan
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
mitsubishi l200 4 life |
|
witam pisalem kiedys na forum o schemat rozrzadu.po zlozeniu i odpaleniu wszystko wpozadu ale czy ktos wie ile czasu zajmuje nagrzanie sie silnika .chodzi mi o wskaznik temperatury wody bo gdy go uruchomie to trwa to jakies dwie moze trzy minuty.zaznacze ze jest nowa pompa wody ,chlodnica i termostat.kod silnika 4d56
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:15, 13 Lis 2010 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Bo to się nagrzewa sam silnik a gdy się nagrzeje do temperatury otwarcia termostatu otwiera termostat i puszcza płyn gorący na chłodnicę.Po nagrzaniu jak wentylator się załącza i wyłącza wszystko jest w porządku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:00, 13 Lis 2010 |
|
 |
radekbotan
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
wentylator chodzi caly czas bo umieszczony jest na pompie wody.ale to nie to poprostu po wymianie duzej ilosci osprzetu silnika jestem przewlazliwiony.ale czy ktos mam takie l200 zeby mnie uspokoil do konca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:46, 13 Lis 2010 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
 |  | wentylator chodzi caly czas bo umieszczony jest na pompie wody.ale to nie to poprostu po wymianie duzej ilosci osprzetu silnika jestem przewlazliwiony.ale czy ktos mam takie l200 zeby mnie uspokoil do konca. |
Ma się grzać.. Jeżeli nie ma ciśnienia w obiegu chłodzenia, płyn nie "ginie", silnik nie przekracza dopuszczalnej temp to wszystko jest ok!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:26, 13 Lis 2010 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ale chodzi Ci o to że na wskaźniku po 3 minutach silnik osiąga właściwą temperaturę i nie wiesz czy to ma trwać 3 minuty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:46, 14 Lis 2010 |
|
 |
radekbotan
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
tak chodzi mi o to ze wskaznik i temperatura jest w normie bo utrzymuje sie w polowie.tylko czemu tak szybko.mialem rozne diesle i zawsze trwalo to troche dluzej.po konsultacji u delera powiedziano mi ze to normalne.przyznam ze jest to moj pierwszy japonczyk wiec dlatego niepokoi mnie to.jest to dosc duzy silnik bo 2.5 td
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:09, 15 Lis 2010 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Nie nie, to nie tak.
Są czujniki kilku zakresowe i Ty taki masz. Generalnie jak temperatura rośnie to zmienia się oporność w czujniku i przetwarzane to jest na wskaźnik a Ty masz tak że np od temperatury 0-30 masz zimno, od 30-90 masz idealnie na środku i powyżej masz już na czerwonym polu. Nie oznacza to że masz dobrą temperaturę mimo że wskaźnik tak Ci pokazuje. Tak samo w wielu autach ludzie mówią że im obroty falują a ich czujniki obrotów są tak dokładne że pokazują naturalną dla silnika zmianę obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:59, 15 Lis 2010 |
|
 |
radekbotan
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
a gdzie moge znalesc ten czujnik u siebie bo chcialbym go wymienc tak dla pewnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:27, 16 Lis 2010 |
|
 |
|