Autor |
Wiadomość |
high_pl
Podawacz kluczy

Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Moc silnika. |
|
Witam, zanim się zabiorę za szukanie przyczyny chciałem poznać opinię fachowców. A mianowicie chodzi silnik escorta 1.6 16V. Wydaje się być słaby, szczególnie pod górę i przy wyprzedzaniu. W zeszłym roku była zmieniana uszczelka pod głowicą i sprzegło. Niedano świece i kable WN. Ostatnio pojawił się też problem z odpalaniem dziada. Jak jest ciepło na zewnatrz to trzeba chwile pokręcić rozrusznikiem aby zaskoczył a jak zaskoczy to strasznie nierówno pracuje, trzeba go przegazować. Silnik pracuje tylko na U95. Pierwsze co mi przychodzi na myśl to może filtr paliwa lub kończąca się pompa paliwa i nie wydala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 7:37, 16 Lip 2010 |
|
 |
|
 |
YaSIu
Młotkowy

Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica Płeć:
|
|
Re: Moc silnika. |
|
 |  | Witam, zanim się zabiorę za szukanie przyczyny chciałem poznać opinię fachowców. A mianowicie chodzi silnik escorta 1.6 16V. Wydaje się być słaby, szczególnie pod górę i przy wyprzedzaniu. W zeszłym roku była zmieniana uszczelka pod głowicą i sprzegło. Niedano świece i kable WN. Ostatnio pojawił się też problem z odpalaniem dziada. Jak jest ciepło na zewnatrz to trzeba chwile pokręcić rozrusznikiem aby zaskoczył a jak zaskoczy to strasznie nierówno pracuje, trzeba go przegazować. Silnik pracuje tylko na U95. Pierwsze co mi przychodzi na myśl to może filtr paliwa lub kończąca się pompa paliwa i nie wydala. |
Dokładnie, przede wszystkim wymień filtr paliwa. Sprawdź też ciśnienie paliwa manometrem - będziesz wiedział czy układ paliwowy daje radę. Kolejna sprawa to sprawdź czujnik temperatury - może on coś szwankuje i podaje na zimnym silniku inna dawkę paliwa niż powinien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:04, 16 Lip 2010 |
|
 |
IWAN
Młotkowy

Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kętrzyn Płeć:
|
|
|
|
Kolega ma racje. Można jeszcze sprawdzić ustawienie rozrządu i układ wydechowy może być zabity.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:19, 19 Lip 2010 |
|
 |
high_pl
Podawacz kluczy

Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Re: Moc silnika. |
|
 |  | Dokładnie, przede wszystkim wymień filtr paliwa. Sprawdź też ciśnienie paliwa manometrem - będziesz wiedział czy układ paliwowy daje radę. Kolejna sprawa to sprawdź czujnik temperatury - może on coś szwankuje i podaje na zimnym silniku inna dawkę paliwa niż powinien |
Filtr zmieniany ale nie widać różnicy. Napisałeś czujnik temperatury. Chodzi o ten bodajże wkręcony w blok silnika jak się nie mylę? Żona wraca dzisiaj autem od rodziny więc pogrzebie jeszcze jak auto będzie w garażu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:46, 23 Lip 2010 |
|
 |
wasylek
Fachura

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
jezeli auto ciepłe nie chce zapalac to nie chce krakac ale moze juz cisnienie sie konczy. moze silnik umiera smiercia naturalna. spr cisnienie sprezania .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:49, 24 Lip 2010 |
|
 |
YaSIu
Młotkowy

Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica Płeć:
|
|
Re: Moc silnika. |
|
 |  |
Filtr zmieniany ale nie widać różnicy. Napisałeś czujnik temperatury. Chodzi o ten bodajże wkręcony w blok silnika jak się nie mylę? Żona wraca dzisiaj autem od rodziny więc pogrzebie jeszcze jak auto będzie w garażu. |
Nie wiem jak jest w escorcie - chodzi o ten czujnik temperatury który podaje info o temperaturze na ECU - sprawdź jaką ma rezystancję na zimnym i ciepłym silniku, powinna być znaczna różnica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:37, 24 Lip 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|