Autor |
Wiadomość |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
mondeo głowica |
|
witam chodzi o mondeo 2,0 2005r czy ktoś z was ściągał tam głowice jak tak to jakie są tam niespodzianki i czy ktoś ma schemat rozrządu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:40, 29 Kwi 2011 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
W tym przedziale roku jest Mondeo z silnikiem;
2.0 DI
2.0 i
2.0 TDCI i inne a który jest twój? podajcie jaki silnik bo jak można odpowiedzieć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:29, 29 Kwi 2011 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
sorka zapomniałem 2.0 tdci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:46, 30 Kwi 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wtryski zaznacz sobie i włożysz gdzie były przed wyjęciem,i na łańcuchu będziesz miał ogniwka innego koloru to ustawisz według znaków na kołach oprócz koła wału korbowego,wał musisz zablokować wyciągając czujnik położenia wału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:07, 30 Kwi 2011 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
a ogólnie to taka fajna robótka przy tym silniku czy ściągam bo nie ma sprężania na jednym cylindrze może dziura w tłoku ale to trzeba sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:31, 01 Maj 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak odpala jeszcze to odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy nie wali spalinami i będziesz wiedział czy dziura w tłoku,dziura jak jest to jest ogromne ciśnienie w skrzyni korbowej.Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach ? czy tylko nie pali na jeden?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:19, 01 Maj 2011 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
nie odpala i nie ma ciśnienia na jednym sprawdzali wtryski i są dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:06, 01 Maj 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Spróbuj go odpalić na Plaku to będziesz wiedział jaki jest jego stan czy nie stuka coś w nim bo nawet w najgorszym stanie ale powinien odpalić,a dopiero później podejmiesz decyzję co do głowicy,bo to robota w ciemno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:45, 01 Maj 2011 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
ok jutro spróbuje i napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:16, 01 Maj 2011 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
na Plaku nie odpala i nie ma żadnych błędów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:13, 02 Maj 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  | na Plaku nie odpala i nie ma żadnych błędów |
I jaka decyzja? sprawdź mu jeszcze turbinę czy nie jest silnik po awarii turbiny i nie złapał obrotów na oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:22, 02 Maj 2011 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
tylko o tyle jest dziwne że w czasie jazdy zgasł ale jeszcze przy okazji on tan czasami nie czyta z alternatora obrotów silnika czy jakoś tak bo się posypało koło pasowe i się kręci sam wał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:55, 02 Maj 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Co ty opowiadasz,masz czujnik położenia wału i czujnik obrotów silnika w jednym a takie to było w silnikach zwykłych dieslach a tu masz elektronikę.A jak by chodził silnik jak by się pasek ślizgał na kole pasowym alternatora co nie raz słychać po porannym odpaleniu??? Do odpalenia na Plaku nie jest ci potrzebna żadna elektronika tylko żeby silnik się kręcił i psikasz od razu do kolektora ssącego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:08, 02 Maj 2011 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
wiem rozumiem cie tylko ktoś kiedyś mi mówił ale to w scenicu że niby tak jest to co proponujesz ściągać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:16, 02 Maj 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest trudne bo nie słyszałeś silnika,ale jakby chociaż był wypalony zawór to jest jeszcze trzy cylindry i powinien chodzić na trzech.Tylko jak wyciągał ktoś wtryski i teraz włożył je byle jak to trzeba je teraz wpisać.Znasz ten samochód czy jest u ciebie pierwszy raz a może z Francji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:29, 02 Maj 2011 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
nie parę razy był u mnie też mnie to dziwi że nawet na trzech nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:21, 02 Maj 2011 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Panowie spokojnie, zacznijmy od początku.
1) Czy kręci przy próbie odpalenia - jeśli tak to manometr w dłoń , gaz w podłoge i mierzysz ciśnienie na tłokach (możesz podpiąć prostownik bo aku pewnie słaby) jeśli nie kręci to być może zassal olej przez turbo jak mówi roman, albo trzyma go immo (choć nie jestem dokońca pewien jak działa w tym modelu)
2) Mozesz sprawdzić tez zbiorniczek płynu, ewentualnie bagnet, czy woda nie poszła do oleju bądz odwrotnie.
3)Gdyby padł jakikolwiek czujnik to komp pokazałby bład, a w zwiazku z tym ze czujniki sterują tylko tym co jest związane z paliwem na plaku odpalic musi, nie ma zmiłuj. Jesli nie pali na plaku to wysoce wątpliwe jest zeby posypało sie cos naraz na 2 cylindrach wiec jako pierwsze do kontroli idzie rozrząd.
Na początek to tyle, miłej pracy życze i napisz co tam wyszło. Pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:21, 04 Maj 2011 |
|
 |
|