witam mam mały a moze i duży problem podlaczylem vaga 4.9 do golf 4 1.4 16v sprawdzilem błedy w silniku były takie jak poniżej
518 Potencjometr przepustnicy -G 69
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
530 Regulator położ.przep./potencjometr-G88
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
525 Lambda Sonda-G39
sygnał za mały
1249 Wtryskiwacz cylindra 1-N30
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
1250 Wtryskiwacz cylindra 2-N31
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
1251 Wtryskiwacz cylindra 3-N32
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
1252 Wtryskiwacz cylindra 4-N33
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
609 Wyjście zapłonu 1
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
610 Wyjście zapłonu 2
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
282 Regulator położenia przepustnicy-V60
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
wykasowałem je.nastepnie wszedlem w liczniki wstawilem w kodowanie inne cyfry zapalila sie kontrolka oleju.Po tym wyłaczylem vaga i zaplon i poszedłem do domu po dwóch godzinach chciałem jechac niestety juz nie odpalił.czy mogłem cos nakręcic przez to kodowanie?
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
Przy takiej robocie jak cokolwiek zrobisz a jaszcze coś chcesz zmienić potrzebna jest kartka i coś do pisania żeby cokolwiek zmienić trzeba zapisać dane jakie są bo jeżeli coś nie wyjdzie zawsze możesz wrócić do starych danych.A te twoje błędy to może ściągałeś wtyczki i załapał.Po skasowaniu błędów silnik się zapala przejeżdża i odczytuje spowrotem jak jest aktywny to wyskoczy i wtedy zabiera się do pracy.Kontrolka oleju się zapaliła to znaczy nie wolno jechać,musisz pogrzebać na forach może znajdziesz ten kod.
dzieki kolego znalazłem powód zmieniłem kodowanie ale wpialem kod i pali juz normalnie ale z sondą to skosowałem bład przejechałem troche i znowu jest ze za słaby sygnał była to sonda universalna już dwa lata ma takze moze byc dowymiany tym bardziej ze rocznik auta 98 także nie wiadomo jakie spaliny daje może takie w których sonda długo nie pożyje poza tym robie kupe kilometrów rocznie nim
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
Masz silnik z jedną czy z dwoma sondami?bo może być dwie przy tych 1.4 pierwsza jest przed katalizatorem szerokopasmowa a druga za katalizatorem.Przeczyść jeszcze łączenie może nie ma dobrego styku a prądy są bardzo małe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach