Autor |
Wiadomość |
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
niedogrzana vectra |
|
pacjent vectra b 1800
objaw niedogrzany silnik
wymontowalem termostat byl od nowosci wahler
zamontowalem nowiutki vernet temp otwarcia 2C wyższa
i jest tosamo
czyli na postoju auto nigdy niema polowy skali tylko jakies 4/10
podczas jazdy nigdy niema polowy tylko jakies 4,5/10
troszke ponizej polowy
wg mnie to termostat, ale on jest nowy to co do cholery?
na nowym termostacie tak jak na starym jak wlacze zimny silnik to po chwili juz rura za termostatem jest ciepla a nie powinna być?
ogrzewanie nie dziala za rewelacyjnie dopiero tak po 5-10km grzeje super
silnik sie nagrzewa do takiej temp jak wyzej po 20min stania na jalowych lub po ok 4km jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:40, 02 Sty 2012 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
sprawdz czy chøodnica nagrzewa sie od razu czy najpierw maøy obieg a potem puszcza termostat i leci na chøodnice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:57, 02 Sty 2012 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
moim zdaniem byla wymieniana chlodnica na inna nie z tego modelu lub nie o takich parametrach,,,sprawdz to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 2:59, 03 Sty 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
| | moim zdaniem byla wymieniana chlodnica na inna nie z tego modelu lub nie o takich parametrach,,,sprawdz to | dlaczego tak sądzisz?
wg mnie leci odrazu na chlodnice bo rura za termostatem odrazu robi sie ciepla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:24, 03 Sty 2012 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
no wiec sam sobie odpowiedziales:)
cos nie tak z termostatem.
moze w druga strone zalozony,moze sie gdzies przyblokowal,moze uszczelka sie podwinela.
nie moze isc odrazu duzy obieg.
ale mimo wszystko po jakims tam czasie do 20minut jazdy 30 max powinienes miec temperature 80-90
a jak nie ma to wymiana czujnikow temp
gdybys mial te 25/95 skali;) to weze byly by lekko cieple tylko:)
jak mozesz je zlapac i trzymac to moze i masz 8/58:) co jest nienormalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 6:46, 04 Sty 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
nie no auto sie nagrzewa dosyc szybko bo ok 15-20min na jalowych lub te 3-5km jazdy i mam polowe ale idealnie polowa to to nie jest tylko 4/10 4,5/10 a nie 5/10
termostat pisalem ze wymienilem na nowy i nie widze różnicy!
jak auto ma te prawie polowe skali to weze są gorące i parzą tak ma byc?
Dodam ze wentylator chlodnicy włącza sie moze raz, dwa razy w roku dlaczego?
wg instrukcji moze pracowac po wyl. zaplonu a naprawde trzeba miec szczecie zeby go zalaczyc w skwar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:57, 04 Sty 2012 |
|
|
PIOTR_FOTO
Młotkowy
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łuków Płeć:
|
|
|
|
A sprawdzałeś jak auto nagrzewa się na postoju? Powinien nagrzać się aż do włączenie wentylatora. I właśnie wtedy sprawdź (jak się włączy wentylator) ile jest na wskaźniku. Może to wskaźnik lub czyjnik temperatury?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PIOTR_FOTO dnia Nie 13:25, 08 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 13:23, 08 Sty 2012 |
|
|
aba667
Młotkowy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Miałem coś podobnego tylko że w VW. I tam była uwalona pompa wody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:40, 09 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Miałem coś podobnego tylko że w VW. I tam była uwalona pompa wody. |
Nie rozumiem żeby pompa była padnięta i silnik nie był dogrzany,jak pompa siada to silnik gotuje wodę bo nie ma obiegu i nie ma co marzyć o niedogrzaniu silnika.No chyba że był obieg termosyfonowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:41, 09 Sty 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
Nie no Panowie nie ma szans na słaczenie wentylatora chlodnicy na postoju
Ogólnie ten wentylator to pracuje tak rzadko ze moge to policzyc na palcach jednej reki
Włączy sie kilka razy w lipcu/sierpniu przy powyzej 30St, mega słoncu i jazdy w korku na 1
a tak po za tym to nigdy sie nie włącza czy to normalne?
a pompa wody byla wymieniana niedawno z rozrządem 3 lata temu
termostat pół roku temu
na postoju to jak pisalem ok 15-20min na jalowych lub te 3-5km jazdy i mam polowe ale idealnie polowa to to nie jest tylko 4/10 4,5/10 a nie 5/10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:46, 19 Sty 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Po 1 rura do termostatu zawsze bedzie ciepła... jak coś to rura do chlodnicy od termostatu nie powinna być ciepła. po 2 po co wymieniać termostat skoro auta ani nie jest nie dogrzane ani się nie przegrzewa... Po prostu czujnik temperatury jest nie orginalny i inaczej skaluje niż na zegarach nie ma sensu ję zamartwiać ważne ze się nie przegrzewa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:43, 21 Sty 2012 |
|
|
|