Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Nierowna praca silnik VW Polo 86c2f 1.3l |
|
Witam,
Jestem tutaj nowy i jestem świeżym posiadaczem VW Polo 91r 1.3l Coupe.
Mam jeden dosyć poważny problem i już nie wiem jak mam sobie z nim poradzić
Opowiem "historie" mojego Polo od początku to chyba będzie najłatwiej mi pomóc.
Miesiąc temu zakupiłem od mojego sąsiada Polo, po transakcji pojechaliśmy na małą przejażdżkę, której finałem było zerwanie tłumika, więc na drugi dzień pojechałem do mechanika aby mi go zespawał, a przy okazji usunął katalizator (jak znajomi mi mówili, silnik miał przybrać na mocy). Po dwutygodniowej frajdy z jazdy pewnego dnia znajomi zauważyli, że cieknie mi paliwo, okazało się, że pompa paliwowa była dziurawa i przy odpalonym silniku paliwo uciekało. Pompę "zakleiłem na sztukę" abym mógł na drugi dzień dojechać do pracy i żeby paliwo nie uciekało. No niestety po zaklejeniu pompy samochód strasznie zaczął się dławić, że nie można było jeździć. Pomyślałem, że to wina pompy i ja wymieniłem. Po wymianie zmian nie zauważyłem, a auto dalej się dławiło. Po kolei wymieniłem świece, filtr paliwa, filtr powietrza, czujniki temperatury wody. Zmian nadal żadnych. Już nie wiem co robić, nie wiem co może być tam zepsute, a chciałbym to naprawić, bo nie kupiłem auta, żeby stało, tylko żeby nim jeździć.
Objawy są takie, że nie zawsze chce odpalić, a jak odpala to " z bólem", a jak już odpali i dodaje gazu i trzymam pedał na jednym poziomie to auto się "dusi", dławi i czasami nawet gaśnie.
Proszę pomóżcie mi, napiszcie co może być przyczyną tego wszystkiego. Będę wdzięczny
Pozdrawiam Damian:)
|
|
Czw 12:56, 24 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Nowa pompa nie koniecznie dobra. Powiedz czy masz tam monowrtysk czy wielopunktowy?? Jak wykrecisz swiece jaki maja nagar na elektrodach?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:52, 24 Wrz 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Jest to monowtrysk, a nagar to jest to zabrudzenie? Swiece sa nowe
|
|
Czw 15:29, 24 Wrz 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Tak zabrudzenie czarne białe czy jakie? Zobacz czy nie poci sie wtrysk.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:00, 24 Wrz 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Zabrudzenie na swiecach jest czarne, a co do wtrysku to jak to sprawdzic??
|
|
Czw 16:36, 24 Wrz 2009 |
|
|
Budziniak
FACHMAN
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
Odłącz aku na jakiś czas potem przykręc kleme z powrotem i zostaw go minutke na zapłonie. Pozsłuchaj przy tym czy słychać w początkowym czasie zapłonu bzyczenie w przepustnicy.
Poci czyli inaczej leje. Świeca może śmierdzieć niespalonym paliwem i spaliny mają wtedy charakterystyczny słodki duszący zapach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:03, 24 Wrz 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
witam
wszystko zależy jaką pompe załozyłeś bo jak załozyłeś urzywke i to nie taką jak była to klapa pompa w tym aucie to bardzo ważna sprawa kiedys klient zrobił to samo tylko mi nie powiedział no to trzy dni nie mogłem dojść doładu
|
|
Sob 17:12, 26 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|