Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Nissan Primera 1.6 |
|
Witam.Czy moze ktos orientuje sie jaka moze byc przyczyna braku wolnych obrotow na zimnym silniku? Czy wskazywaloby to na uszkodzenie automatycznego ssania?Jezeli tak to czy naprawa gaznika wchodzi w rachube czy lepiej wymiana?A jezeli naprtawa to jak postepowac?Samochod Primera 1.6 91rok.Pozdrawiam
|
|
Pon 20:27, 06 Paź 2008 |
|
 |
|
 |
Gość
|
|
|
cze ba ros kreci gaźnik na drobne części i dostać sie do dyszy wolnych obrotów i ją wyczyści
|
|
Wto 2:39, 14 Paź 2008 |
|
 |
Krystian990
Młotkowy

Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dłużec Płeć:
|
|
|
|
Szerszeni nie zgodziłbym się z Tobą. Kolega pisze, że brak obrotów tylko na zimnym silniku. Gdyby to była dysza wolnych obrotów to na ciepłym również nie trzymałby obrotów... Przyczyna prawdopodobnie leży w mechaniźmie automatycznego ssania. Ale żeby powiedzieć dokładnie co to trzeba zobaczyć. W tej sytuacji nie trzeba wymieniać całego gaźnika. Wystarczy naprawić lub wymienić mechanizm ssania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:28, 15 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
zgadzam się z tobą ja bym jeszcze sprawdził podciśnienia w boczkach jeżeli masz je one om od ssania
|
|
Pią 1:04, 24 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
sprostowanie końcówki zdania "jeżeli masz je u siebie w gaźniku "
'
|
|
Pią 1:17, 24 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
przepraszam za to
|
|
Pią 1:19, 24 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Za wlaczenie ssania odpowiada tam sprezyna termobimetaliczna,podejrzewam ze wymiana tego ustrojstwa przynioslaby pozadany skutek tyle ze nie latwo to dostac,predzej caly gaznik uzywke ale cholera wie co sie znowu kupi
|
|
Pią 18:55, 24 Paź 2008 |
|
 |
Krystian990
Młotkowy

Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dłużec Płeć:
|
|
|
|
Adam doszedłeś do czegoś? Jak to jest na bimetalu to ręcznie poruszaj dźwignią, która jest popychana przez bisprężynę i zobacz czy na to wogóle reaguje silnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 0:00, 29 Paź 2008 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|