Autor |
Wiadomość |
blowoff
Młotkowy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask Płeć:
|
|
Opel Astra I 1.8 LPG |
|
Witam otóz taki problem na biegu jalowym same zwiekszaja sie obroty , tez dojezdzajac do skrzyzowania wciskajac pedal hamulca gasnie. ? od czego zaczac jakies pomysły >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:57, 13 Maj 2011 |
|
|
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
jak ma silniczek krokowy to sprawdź go ewentualnie wymień kable świece szczelność dolotu dzieje się na gazie czy na benzynie jak na gazie regulacja u gazownika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:51, 13 Maj 2011 |
|
|
janusz740
Podawacz kluczy
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARA Płeć:
|
|
|
|
po piersze sprawdż filtr powietrza po drugie wyczyść sobie silniczek krokowy jeżeli nie trzyma ci temperatury to będzie wina czujnika lub termostatu jeżeli to wszysko masz spoko to będziesz miał przerwę w układzie sterowania podłączenie komputera nie zawsze przynosi efekt ale czasami pomaga restat kompa poprzez odłączenie akumulatora na ok. 2 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:53, 13 Maj 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Przepustnica.....tam siedzi problem..... Wyczyść i sprawdz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:57, 14 Maj 2011 |
|
|
blowoff
Młotkowy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask Płeć:
|
|
|
|
| | jak ma silniczek krokowy to sprawdź go ewentualnie wymień kable świece szczelność dolotu dzieje się na gazie czy na benzynie jak na gazie regulacja u gazownika |
na gazie jeszcze jako tako , ale na bęzynie porażka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:20, 18 Maj 2011 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
pompkę paliwa sprawdzałeś co z kablami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:17, 18 Maj 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A czemu nikt nie wspomniał o filtrze paliwa? Generalnie zauważyłem że ludzie nie wymieniają filtrów paliwa w benzynach i potem dziwne rzeczy się dzieją...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:08, 19 Maj 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A jaki związek ma filtr paliwa do zwiększających sie obrotów. Z tego co mi sie wydaje to zapchany filtr moze co najwyzej blokowac dopływ paliwa. Chyba ze mi sie tylko wydaje....
A co do tego tematu to gaśnie jak dojeżdzasz do skrzyżowania i wciskasz sprzegło tak?? Czy hamulec jest do tego konieczny??
Ja dalej obstawiam przepustnice i dolot jako miejsce łapania lewego powietrza.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 3:09, 20 Maj 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|