Autor |
Wiadomość |
Muring1987
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Dzisiaj porzadnie odpowietrzylem peugeota i okazalo sie jeszcze ze ciegno z regulacji otwarcia nagrzewnicy nie o twiera sie do konca, usunalem to i grzal pieknie, zobaczymy co bedzie jutro, oby nic sie nie dzialo zlego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:08, 04 Sty 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Na tyle roboty będzie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:19, 04 Sty 2011 |
|
|
Muring1987
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
OBY !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:47, 04 Sty 2011 |
|
|
Muring1987
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
No niestety, wczoraj grzal pieknie, dzisiaj juz wywala plyn z korka, zaraz sciagam glowice, kupilem juz uszczelke, od razu wymieniam pompe wody, pasek rozrzadu i napinacz. Dam znac jakie efekty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:03, 05 Sty 2011 |
|
|
Muring1987
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Witam, zmienilem pompe, napinacz, pasek, uszczelke pod glowica.
Autko odpalilo, jutro poogladam czy nigdzie nic nie leje, czy wszystko jest podlaczone no i wrzuce pokrywe klawiatury.
Tylko teraz mam problem, wie ktos jak ustawić górny martwy punkt 1 cylindra i jakie luzy maja byc na zaworach ??
Prosze bardzo o pomoc
Aha, uszczelka pod glowica byla w stanie tragicznym, dziury wielkie jak Berlin, jak jutro go poustawiam to podrzuce zainteresowanym fotke z ta uszczelka, pożal się Boże, a co do paska, dzwonilem do poprzedniego wlasciciela, który miał te auto od nowosci i pytalem kiedy zmienial pasek rozrzadu, pompe i napinacz---------------odpowiedz: NIGDY !! Auto ma przejechane 228 tysiecy km, Bogu dizekowac ze to sie nie rozleciało. CUD NAD WISŁA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 1:31, 06 Sty 2011 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Witam.
Dolotowe = 0,20mm
Wydechowe = 0,40mm
GMP? Wykrec swiece,krec silnikiem ''recznie'' i bedziesz wiedzial kiedy tłok znajduje sie w tej pozycji:)
P.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Czw 1:45, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 1:44, 06 Sty 2011 |
|
|
Muring1987
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Dobra to ja ide ustawic zawory, odpalic go i odpowietrzyc, zobaczymy co z tego bedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:19, 06 Sty 2011 |
|
|
Muring1987
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Wszystko gotowe, zawory byly bardzo zle ustawione, a o dziwo fajnie palil i nic nie stukalo, [przejechalem sie 15 km i nie zagotowalo wody, temp ok, z nagrzewnicy idealnie cieple powietrze, bo trasie nie wybilo ze zbiorniczka, malo powietrza w ukladzie, zobaczymy co bedzie jutro. oby tak jak dzisiaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:36, 06 Sty 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|