Autor |
Wiadomość |
Gość
|
pasek klinowy |
|
jak wymienic pasek klinowy w wvpassacie 98"
|
|
Pią 14:54, 02 Kwi 2010 |
|
|
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
jaka pojemność kod silnika chodzi ci o pk czy rozrządu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:05, 02 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
1,9 tdi,p,k .spadl mi podczas jazdy.Co mam zluzowac zeby go zalozyc i naciagnac spowrotem
|
|
Pią 17:26, 02 Kwi 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Tam masz pasek wieloklinowy. Przydał by sie shemat tego paska bo czasem jest to troche skomplikowane. Pasek naciągany jest rolką napinacza (samoregulatorem). Jak ci spadł pasek to zmien go na nowy.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:59, 03 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
dzieki za informacie,pozdrawiam.a gdzie znajde schemat ,jak rozmieszczone sa kolka.jak przechodzi pasek.potrzebuje rysunki
|
|
Sob 12:18, 03 Kwi 2010 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
pasił by kod silnika albo moc i czy z klimą czy bez
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zubi1990 dnia Sob 12:45, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 12:44, 03 Kwi 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | 1,9 tdi,p,k .spadl mi podczas jazdy.Co mam zluzowac zeby go zalozyc i naciagnac spowrotem |
On ci nie powinien spadać, po prostu masz zaciętą rolkę napinającą lub jest wyrobiona i pasek idzie krzywo na rolce i spada. Masz jeszcze szczęście bo w takich przypadkach pasek od wentylatora dostaje się między koło a obudowę rozrządu i robi dużo kłopotu.Weź klucz 13 i załóż na tą śrubę co przykręcona jest rolka na napinaczu i spróbuj czy chociaż napinacz chodzi kręcąc w lewo bo tam jest lewy gwint.Ale napinacz jest do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:23, 03 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Albo pasek po prostu pamięta dinozaury.
Zobacz czy Ci się resztki nie wbiły pod osłonę rozrządu bo naprawdę to jest przyczyna wielu problemów potem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:26, 03 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
dzieki za wskazowki,napinacz wymienialem 3-mie.temu.auto wrocilo do warsztatu.Nowy napinacz,zobaczymy teraz.Czeka MNIe trasa 3000km.Jeszcze raz dziekuje.
|
|
Wto 10:14, 06 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
napinacz i pasek byly nowe
|
|
Wto 10:15, 06 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|