Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Pasek piszczy |
|
Dzindybry.Czy ktos moze poradzic jak zlikwidowac pisk paska wielorowkowego w Fordzie Orionie 1.6 16v? na starym pasku nie piszczal,po wymianie na nowy piszczal jak niewiem,kupilem wiec pasek z innej firmy-piszczy nadal tym razem jednak tylko na zimnym silniku,dodam ze caly osprzet ktory napedza ten pasek i obydwie rolki sa ok 
|
|
Sob 18:41, 27 Wrz 2008 |
|
 |
|
 |
michal_kubek
Mechanior

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
trzeba mocniej naciagnac pasek !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:20, 27 Wrz 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
bzdura,nie ma regulacji naciagu,napinacz jest samoczynny
|
|
Nie 13:23, 28 Wrz 2008 |
|
 |
michal_kubek
Mechanior

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
byc morze przyszla kolei na niego ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:28, 28 Wrz 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
tez o tym myslalem ale skoro nie piszczy na starym pasku to ja juz nie wiem,poza tym zeby zwolnic ten napinacz trzeba uzyc znacznej sily co swiadczyloby o tym ze jest dobry.Nie wiem czy kupic trzeci pasek,tym razem oryginalny i czy to moze cos pomoc czy te typy tak maja,nie wiem,zglupialem
|
|
Pon 13:24, 29 Wrz 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
długość paska jest taka sama ? zobacz dokładnie oznaczenia na pasku i czu ząbki paska mają przekroj trójkatny czy trapezowy
|
|
Pon 13:43, 29 Wrz 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Dlugosc jest taka sama,przekroj jest trapezowy a jaki powinien byc?Po starym pasku trudno stwierdzic bo jest mocno zuzyty
|
|
Pon 22:19, 29 Wrz 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
napisz no kolego rok orionka oraz jakiej firmy pasek teraz masz . i sprawdz czy alternator nie jest przytarty bo mialem to samo u klienta .
|
|
Czw 22:08, 02 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Rok 1992. Pasek Gates.Alternator chodzi lekko
|
|
Czw 22:12, 02 Paź 2008 |
|
 |
michal_kubek
Mechanior

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
kolo na aalternatorze nie jest wytarte??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:17, 02 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Wszystkie kola sa ok
|
|
Czw 22:23, 02 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Co jeszcze moze byc z tym paskiem?Pomocy.Zaczal padac deszcz i piszczy nie do wytrzymania
|
|
Pią 22:21, 03 Paź 2008 |
|
 |
michal_kubek
Mechanior

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
pewnych rzeczy nie dsa sie zrobic na odleglosc to by trzea zobaczy dokladnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:29, 04 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Ford hu... wort !
|
|
Nie 11:52, 05 Paź 2008 |
|
 |
michal_kubek
Mechanior

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żychlin
|
|
|
|
ty masz waski pasek czy szeroki niechce mi jzu sie czxytac znowu tego??jak masz klinowy ten waski to sproboj szerszy ciut zalozyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:11, 05 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Nie klinowy tylko wielorowkowy
|
|
Nie 14:33, 05 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
a na moje koła są wytarte autko ma już swoje latka
|
|
Sob 16:48, 11 Paź 2008 |
|
 |
Krystian990
Młotkowy

Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dłużec Płeć:
|
|
|
|
Ja bym powiedział żeby wymienić sprężynę napinacza. Przy paskach z samonapinaczami zalecane jest wymienienie sprężyny przy każdej wymianie paska. A sprężynka nie będzie droga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:21, 12 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
zrób tak weź ten pasek co teraz urz wasz i spisz jego wymiar i idź do sklepu i poproś o trochę mniejszy i go zgłusz napinasz go bardziej napnie i będzie mocniej przylegał do koła i w tedy powinno przestać piszczeć tak sadze
|
|
Wto 2:56, 14 Paź 2008 |
|
 |
Krystian990
Młotkowy

Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dłużec Płeć:
|
|
|
|
Nie mniejszy tylko jak coś szerszy. Napinacz i tak zadziała tą samą siłą. Tam napinacz ma osobną rolkę? Jeśli tak to przed dokręceniem rolki napinacza możesz go jeszcze ręką dopchnąć aby mocniej napiął pasek. (bo mam nadzieję, że dokręcasz tą rolkę?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:31, 15 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Jaki szerszy jak to pasek wielorowkowy a nie klinowy,ze krotszy to sie zgodze,to moze pomoc
|
|
Śro 19:05, 15 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
napisz czy pomogło
|
|
Czw 1:00, 16 Paź 2008 |
|
 |
Krystian990
Młotkowy

Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dłużec Płeć:
|
|
|
|
Sorki przeoczyłem, że wielorowkowy.......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:55, 16 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Jesli sie z tym uporam to napewno napisze co pomoglo
|
|
Czw 20:19, 16 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
i co z tym paskiem ?
|
|
Czw 2:19, 23 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Narazie jezdze bo w miare przybywania kilometrow piszczy coraz mniej i coraz krocej
|
|
Czw 11:15, 23 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
aha
|
|
Czw 19:12, 23 Paź 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Po 2000 kilometrow juz praktycznie cisza,piszczy jeszcze troche na deszczu,wynika z tego ze osprzet jest ok. pasek sie dotarl :-D
|
|
Pią 22:26, 07 Lis 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
w sadzi mniejszy rozmiar paska rolka napinająca go bardziej naciągnie i dociągnie do kuł tak myślę spróbuj
|
|
Wto 2:22, 11 Lis 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
sory za tom wypowiedzi zapomniałem że jest druga strona
|
|
Wto 2:25, 11 Lis 2008 |
|
 |
|