Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
passat b3- bierze olej

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
passat b3- bierze olej
Autor Wiadomość
Gość







Post passat b3- bierze olej
Witam.

jakis czas temu pisalem o swoim pasku i temat zostal zamkniety gdyz kilku mechaników stwierdzilo ze wszystko jest ok.
Problem jaki sie teraz pojawil jest chyba dosc kosztowny ale nie mam 100% pewnosci dlatego pytam o porade....mianowicie
silniczek 2.0 8v typ 2E
Bierze olej nie wiem dokladnie ile ale z litr na 500km dym z wydechu bialy i czuc spalany olej, po wciscieciu gazu dym bialy plus niebieski a nawet czarny, puszczamy gaz powraca to bialego i nadal czuc olej....w silniku nie spadla ani moc ani nie wzroslo spalanie, odpala nawet przy -20 wzorcowo, na wolnych obrotach czasem jakby rzucil olejem na swiece bo go przydlawia....czytalem kilka forow ale nie wiem nadal co to jest uszczelniacze, uszczelka głowicy czy pierscienie....zdaza sie ze wyrzuci płyn ze zbiorniczka (niewielkie ilosci) czasem pojawi sie tez tzw maslo pod korkiem...po odkreceniu korka wlewu spada z obrotow lub wyciagnieciu bagnetu ale nie gasnie.... moze ktos mial taki problem i moglby podpowiedziec bo mechanicy najlepiej robiliby kapitalny remont a jak dla mnie to troche szkoda kasy moze nie jest to konieczne....z gory dzieki za rzetelne odp
pozdrawiam
Pon 20:03, 29 Mar 2010
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Wyglada na uszczelke pod głowica i raczej to bedzie to.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:19, 29 Mar 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak bierze tyle oleju to sprawdź czy nie ma gdzieś wycieków ,zobacz rano pod samochód i będziesz widział nawet czy z przodu silnika czy z tyłu między silnikiem a skrzynią biegów.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:44, 29 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
wycieków nie ma silnik jest suchy, spala olej bo to czuc poprostu i widac heh. aha zapomnialem napisac ze zauwazylem jakby sie wlasnie pocil na uszczelce jest lekkro mokro od przodu silnika na pod 3 i 4 swieca
Wto 7:32, 30 Mar 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To tylko ci zostało odkręcenie głowicy wymiana uszczelniaczy zaworowych sprawdzenie stanu prowadnic.Ale jak masz ściągniętą głowicę to i ściąg miskę oleju i wyciąg jednego tłoka i sprawdź pierścienie a najważniejszy jest odoliwiający.Żeby nie było tak że zmieniłeś uszczelniacze na zaworach a olej dalej bierze.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:22, 30 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
jakies 2 m-ce temu znajomy wymienial mi pompe oleju i mowil ze od spodu jest wszystko ok ale co mogl zobaczyc jedynie panewki....
Wto 8:34, 30 Mar 2010
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Nawet panewek nie zobaczył bo nie musiał ich do pompy odkręcać. Po za tym jak się michę wywali to uwierz że pada... olej jak deszcz i na pewno nie chciało mu sie spędzić pod autem więcej czasu niż potrzeba było na wymianę pompy Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:16, 30 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
powiedzcie mi ile moze kosztowac takie dodatkowe sprawdzenie pierscieni...bo chyba nie warto ryzykowac i lepiej robic juz porzadnie
Czw 14:12, 01 Kwi 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pisałeś że zmieniał ci pompę oleju to teraz jest tylko wyciągnięcie tłoka,oczywiście przy zdjętej już głowicy.Można sprawdzić jeszcze panewki główne bo najczęściej tam gubi ciśnienie oleju,bo jest podtarty wał.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:42, 01 Kwi 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ale On wymienił tą pompę i złożył auto tak?
Jeżeli tak to zobaczenie pierścieni trochę zaboli po kieszeni bo jak sie poprzedni kolega wypowiadał trzeba zwalić michę, głowicę, odkręcić stopkę i dopiero zobaczysz... generalnie sporo zabawy.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:38, 01 Kwi 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Nie łatwiej i taniej będzie Ci poszukac innego sprawnego silnika? Znajdz taki który jest jeszcze w aucie sprawdzisz go sobie i kup od takiego sprzedawcy który da Ci gwarancje.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:55, 01 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
powiem wam tak ja wlasnie jakies 4 m-ce temu wymienilem silnik na inny bo w poprzednim skonczyly sie panewki, i nie za bardzo chce szukac kolejnego chyba ze bedzie trzeba, jak wymienial mi pompe mowil ze panewki sa ok...teraz pytanie w razie czego mam ten stary silnik w ktorym wal korbowy i panewki sie rozlecialy ale glowica i tloki sa chyba ok, czy jest mozliwosc poprzekladac to do tego silnika bez wiekszych komplikacji?
Czw 21:45, 01 Kwi 2010
Gość







Post
aha pompa byla wymieniana bo przstala dzialac po 3 dniach od wymiany, zapchal sie ssak od niej dostal mobila i syf w olej poszedl...pytanie co moglo dostac?? bez pompy przejechalem wtedy jakies 3-4 km.
Czw 21:50, 01 Kwi 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Olej ma za zadanie;
1 Smarowanie współpracujących ze sobą podzespołów silnika
2 Chłodzenie współpracujących ze sobą podzespołów silnika
A jak ty jechałeś bez smarowania 3-4 km to co mogło się stać?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:45, 01 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
więc nie liczyć ze pierscienie uszly z zyciem?
Pią 9:04, 02 Kwi 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak ściągniesz głowicę to sprawdź i pierścienie nie ma dużo pracy jak masz ściągniętą głowice,żebyś później nie żałował.A wystarczy tylko jednego i zobaczysz czy są wytarte czy zapieczone.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:39, 02 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
bo chyba panewki sie tak od razu nie rozlecialy....niby mechanik mowil ze nie ale z tego co piszecie to faktycznie nie ma co wierzyc jak sie samemu nie widzialo, kase wzial wiec pewnie mial to gdzies
Pią 20:23, 02 Kwi 2010
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No to diagnoza jest prosta... przytarł się silnik bo pompa się zapchała.
Rozbieraj głowice, michę na dół, oglądaj tłoki i panewki.

Albo wieeeem!!!!!! Dolej ceramizera Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil jak podziała to dostaniesz flaszkę! Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:24, 02 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
jakby sie przytarl to by tak ladnie pracowal?? chyba nie....stracilby na mocy i spalaniu mi sie wydaje
Pią 21:08, 02 Kwi 2010
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
student napisał:
No to diagnoza jest prosta... przytarł się silnik bo pompa się zapchała.
Rozbieraj głowice, michę na dół, oglądaj tłoki i panewki.


Nie wiem czy wiesz ale olej wpierw zostaje kierowany do filtra oleju który ma za zadanie oczyścić własnie takie zanieczyszczenia...

Sciągaj głowice wyjmuj tłoka i wszystko sie wyjaśni.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:09, 03 Kwi 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kełysz napisał:
student napisał:
No to diagnoza jest prosta... przytarł się silnik bo pompa się zapchała.
Rozbieraj głowice, michę na dół, oglądaj tłoki i panewki.


Nie wiem czy wiesz ale olej wpierw zostaje kierowany do filtra oleju który ma za zadanie oczyścić własnie takie zanieczyszczenia...

Sciągaj głowice wyjmuj tłoka i wszystko sie wyjaśni.

Pozdrawiam



Heheheh ja to napisałem odnośnie tego co kolega pisał wcześniej że pompę wymieniał bo mu się zapchała, po czym zgodnie doszliśmy do tego że musi oglądać pierścienie i panewki.
Nie zrozumiałeś mnie Cool


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:34, 03 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin