Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Passat b3 tylna piasta

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Passat b3 tylna piasta
Autor Wiadomość
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post Passat b3 tylna piasta
Jakim momentem powinno sie dokrecić piaste tylnego koła w passacie b3 1.9d?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:34, 21 Sty 2011 Zobacz profil autora
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
jak dobrze pamietam to tam sa lozyska stozkowe, wiec trzeba wyregulowac luz i zabezpieczyc zawleczka, nie wolno dokrecac na sile(pale)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:09, 21 Sty 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No ale np w eskorcie masz też stożkowe i dociskasz na przysłowiową pałę.
Generalnie nie pamiętam jak jest w pasacie ale zasada jest prosta: jeżeli czop jest stożkiem to musisz dokręcić kluczem rozsądną siłą, odpuścić i wyregulować sprawdzając czy nie ma luzu, kręcisz kołem czy nie za ciasno chodzi.
Jeżeli nie ma stożka, gwint dochodzi do rantu i nakretka jest samokontrująca to dokręcasz mocno i już.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:05, 22 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
sharkys napisał:
jak dobrze pamiętam to tam są łożyska stożkowe, wiec trzeba wyregulować luz i zabezpieczyć zawleczka, nie wolno dokręcać na sile(pale)


Zrób tak jak tu masz opisane i będzie dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:44, 22 Sty 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak mam rozumieć wyregulować luz. Czy ma go nie być w ogóle czy "wyczuwalny" ma być?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:02, 25 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
mario23 napisał:
Jak mam rozumieć wyregulować luz. Czy ma go nie być w ogóle czy "wyczuwalny" ma być?

Może go nie być wcale,tak lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:20, 25 Sty 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ale łożysko nie może chodzić za ciasno, nie możesz wyczuwać takiego jak by przeskakiwania łożyska, koło ma kręcić się swobodnie lecz nie za lekko. Nie za mocno bo zagrzejesz, nie za słabo bo zgubisz koło.

Masz zawleczkę czy normalną śrubę samokątrującą?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:05, 25 Sty 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Jest zawleszka.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:48, 25 Sty 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No to reguluj luz, dasz radę, to proste.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 1:24, 30 Sty 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Wiem że to dosyć proste. Już wszystko poskładane i chodzi elegancko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:00, 30 Sty 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
zamykam;)

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:57, 30 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin