Autor |
Wiadomość |
enku
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolski Płeć:
|
|
Passat gasnie |
|
Witam wszystkich mam problem z passatem 2003 r.1.9 TDI 130 koników.Auto na zimnym pali super a jak sie zagrzeje to już nie chce palić wcale nawet potrafi zgasnąć podczas jazdy.komputer nie ma błędów także podejrzewam pompę wysokiego ciśnienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:05, 25 Sie 2010 |
|
|
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Sprawdz czy na ciepłym odpali na plaku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:40, 25 Sie 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale to jest 1.9TDI PD? .Ale nie odpala czasem gaśnie i nie ma błędu? to tylko jest usterka mechaniczna (zmień filtr paliwa) i jeszcze na gorącym silniku ściąg kostkę z czujnika temperatury płynu chłodzącego i wtedy próbuj odpalić,powinien lepiej odpalić.To jest kod silnika AWX czy AVF.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 23:40, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Śro 22:57, 25 Sie 2010 |
|
|
enku
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolski Płeć:
|
|
|
|
koledzy jest to kod AVB silnika na ciepłym nie ma szans na odpalenie,na zimnym od szczała odpali moim zdaniem jest to wypracowana pompa vaku,bo jakby nie miał ciśnienia na cylindrach to na zimnym by tak nie palił.i do puki się nie zagrzeje idzie dobrze.macie jakieś pomysły jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 7:00, 26 Sie 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
oczysc sitko pompy paliwowej,zaloz nowy filtr paliwa.
jezeli nie pomoze to moze byc pompa do regeneracji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 7:33, 26 Sie 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | koledzy jest to kod AVB silnika na ciepłym nie ma szans na odpalenie,na zimnym od szczała odpali moim zdaniem jest to wypracowana pompa vaku,bo jakby nie miał ciśnienia na cylindrach to na zimnym by tak nie palił.i do puki się nie zagrzeje idzie dobrze.macie jakieś pomysły jeszcze |
Silnik AVB to silnik 101 KM a nie 130 KM i pompa vaku nie ma nic do palenia tylko wytwarza podciśnienie do wspomagania hamulca i jeszcze raz ściąg kostkę z czujnika temperatury i wtedy spróbuj odpalić tam jest czujnik 4-pinowy pokazuje temperaturę na deskę rozdzielczą i na potrzeby EKU i EKU widzi że silnik jest zimny i da większą dawkę paliwa i odpali i będzie wtedy wiadomo co dalej robić.Tylko tam jest dwa zestawy czujników to ściąg i zobacz czy ci wskazuje na tablicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:41, 26 Sie 2010 |
|
|
enku
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolski Płeć:
|
|
|
|
koledzy autko smiga jak nowe zatkana pompa w zbiorniku i ktoś dał zaworek zwrotny na przewodzie i on przytykał dopływ paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:42, 26 Sie 2010 |
|
|
grzegorzp91
Nowicjusz
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małopolskie Płeć:
|
|
|
|
| | koledzy autko smiga jak nowe zatkana pompa w zbiorniku i ktoś dał zaworek zwrotny na przewodzie i on przytykał dopływ paliwa. |
sorki ze sie wtrace i nie zebym chcial cos tutaj zmienic tylko wytlumaczcie mi jak to jest ze przy zatkanej pompie zimny silnik pracuje bez zarzutu skoro nawet wiecej paliwa musi dostac i jeszcze jak zaworek zwr. przytyka doplyw to moim skromnym zdaniem nie zaleznie od temp. silnik powinien pracowac wadliwie.
Prosze o jakies wyjasnienie!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:32, 28 Sie 2010 |
|
|
enku
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolski Płeć:
|
|
|
|
zatka to nie znaczy że paliwo nie dochodzi może tak przytkana,a zaworek ktoś założył po filtrze dojście do pompy Vaku.ale masz racje po dwóch dniach objawy wróciły auto dalej odcina moc i nie chce opalić na ciepłym.także ten problem już jak się dowiedziałem jest znany nie jednemu w mojej okolicy mechanikowi,co jeszcze dowiedziałem się że jak nie chce odpalić odpiłem wtyczkę od czujnika temp.i nie pomogło auto dalej nie pali jak ostygnie to na szczała opali macie jakieś sugestie jeszcze może ktoś wie co tam może być? i jeszcze jedno jest komunikat ABGAS WERSTAT po tłumaczeniu gas spalinowy , spaliny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez enku dnia Nie 11:07, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 10:46, 29 Sie 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
no to egr do sprawdzenia,albo czujnik polozenia walu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:38, 29 Sie 2010 |
|
|
enku
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolski Płeć:
|
|
|
|
kolego sprawdzić EGR i czujnik wału według omomierza czy jak? bo na kompie nie ma błędów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:38, 29 Sie 2010 |
|
|
jaqboss
Podawacz kluczy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Może by tak pompo-wtryski sprawdzić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:54, 29 Sie 2010 |
|
|
enku
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolski Płeć:
|
|
|
|
kolego pompo wtryski jakby były uszkodzone to by tak sie działo zawsze po zagrzaniu a to dzieje sie z 5 razy to tak 3.niekiedy chodzi i nic mu nie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:30, 29 Sie 2010 |
|
|
jaqboss
Podawacz kluczy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
rozumiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:33, 29 Sie 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jedz do kogoś na WAG żeby ci sprawdził wszystko nie do takiego że odczyta kody i skasuje.Wagiem można sprawdzić wszystko Bipy to sprawdzasz pompowtryski.dawkowanie, EGR może nie domykać się i zachłystuje się spalinami przy odpalaniu,przepustnica może jak silnik gaśnie później się nie otwiera,synchronizacje czujników wału i wałka rozrządu.Sprawdź okablowanie silnika ze sterownikiem jest na podszybiu,może zalany wodą i może tak głupieć jest dużo do sprawdzenia.Przekaźnik pompy paliwa elektrycznej w zbiorniku a załącza go sterownik.A jak będą błędy to podaj nr błędu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:34, 29 Sie 2010 |
|
|
|