Autor |
Wiadomość |
mateusz1989
Podawacz kluczy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Peugeot 406 2,0 HDi ciezko pali |
|
witam
mam peugeot 406 2,0 hdi ciezko pali a jak odpali to trzesie silnikiem i kopci czy to beda swiece?? sprawdzalem kontrolka do plusa i do swiecy i pokazuje ze dobre. czy to cos innego??? czy trzeba swiece wykrecic i sprawdzic lepiej na akumlatorze do pewnosci???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:45, 05 Gru 2010 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Swiece wykrec,bo ten test ktory Ty zrobiles czesto wprowadza w bład:)
Zobacz jak sie rozgrzewaja.
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:48, 05 Gru 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Sprawdź ich oporność i zobacz czy jest duża rozbieżność, sprawdź jaką temperaturę "widzi" ECU bo może myśleć że jest 70 stopni i nie grzać dobrze świec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:13, 05 Gru 2010 |
|
|
Kobra_111
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok. Opola
|
|
|
|
Silnik moze wpadac w tryb awaryjny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:18, 12 Gru 2010 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
Czy jest możliwość sprawdzenia świec żarowych w tych silnikach bez wyciągania ich?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:02, 12 Gru 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No jest, pisałem o tym posta wyżej, sprawdzasz oporność, jeżeli któraś nie będzie miała przejścia to znaczy się że spalona, jeżeli oporność będzie różna na świecach to znaczy że grzeją nie równo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:27, 12 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
sprawdz sygnał wychodzący z czujnika ciśnienia na magistrali
DELPHI 1 V
BOSH 1.5V
po odpaleniu i dogrzaniu silnika do temp. roboczej sprawdz dawki wtrysków
ewentualnie ilosć paliwa na przelewach
jak duzo wali na przelewy i to wtryski do regeneracji
a z opisu na to wychodzi
jak leja wtryski to duzo paliwa wraca przez przelew i spada ciśnienie w magistrali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:03, 12 Gru 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|