Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Peugot 405 -Niepali na wszysktie gary. |
|
Peugot 405 kombi 1993r.Benzyna 1,8 pełny wtrysk.
mam problem z paleniem na wszystkie gary.Cewka nowa,przewody nowe i świece też.
Dalej nie równo pracuje??Strzela z rury podczas jazdy,gdy ściągmnie się noge z gazu.
Najgorzej się jak rusza .Ciągnie to jedzie nawet
równo ale przerywa.Nie wiem co jest grane w nim..
Najlepiej pali zimą przy dużym mrozie od razu,a latem to chełta.
Proszę o wypowiedzi na ten temat.
dziękuje z góry. :-D
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 16:40, 28 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 16:38, 28 Maj 2010 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Coś z rozrządem było robione?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:14, 28 Maj 2010 |
|
|
Du-Di
Młotkowy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
|
|
|
Podpowiem jak sprawdzić elektrycznie. Lampa stroboskopowa taka która pobiera impuls z przewodu WN ,sprawdzaj po kolei przewody zobaczysz czy indukuje ci się równomiernie iskra na każdej świecy. Jeżeli masz lub ktoś ze znajomych urządzenie o nazwie inżektor ( sowieci robili takowe ) to wkręcasz w miejsce świecy uruchamiasz auto a przy pomocy odpowiedniej budowy i lustra obserwujesz jak zachowuje się iskra pod ciśnieniem. A to że strzela z rury to by oznaczało ,że za późno dostaje iskrę ,oby nie zawory wydechowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:55, 28 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
sprawdz rozrzad na poczatek . wiesz jak to sie robi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:04, 28 Maj 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź luzy na zaworach jak jest gorący przy nich nie było jeszcze hydraulicznej regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 7:56, 29 Maj 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Uszczelka pod głowica była wymieniana.ale przed wymiana uszcelki tez tak chodził i po tak samo.
jak szybko mozna sprawdzic czy zapłon jest dobry..
A czujnik położenia wału ma coś z tym spulnego??czy nie..
|
|
Sob 14:57, 29 Maj 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|