Autor |
Wiadomość |
wiechu 2211
Gość
|
Pod obciazeniem trzesie przy hamowaniu (sprinter 316CDI) |
|
Witam.
Wiem,najlepiej wymienic samochod ale wolabym rozwiazac problem. Moze ktos mial podobny problem i moze podpowiedziec jaka jest tego przyczyna. Do tej pory wymienilem przedni i tylny krzyzak na wale oraz wywazylem wal.Zmieniane sa dwa razy tarcze hamulcowe,sworznie,ustawiana zbieznosc,wymienione tulejki drazkow reakcyjnych. Amortyzatory tylne wykazuja 51% wydajnosci. Jesli ktos ma na ten przypadek jakies lekarstwo to pomoze mi zachowac wiare w siebie i ocali reszte moich wlosow na glowie. Prosze tylko o przemyslane wypowiedzi. Dowcipasom z gory dziekuje.
Pozdrawiam.
|
|
Wto 9:56, 19 Maj 2009 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Witaj.
Wg mnie przeguby.Sprawdz tez dla pewnosci poduszki silnika.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:50, 19 Maj 2009 |
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
Jeżeli to co napisałeś jest nowe to stawiam na łożysko na wałku atakującym w skrzyni lub w moście. Kiedy auto jest obciążone to luz będzie kasowany, natomiast przy hamowaniu wał zostaje odciążony i tu może tkwi problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:38, 19 Maj 2009 |
|
|
wiechu2211
Gość
|
drgania przy hamowaniu mercedes316 CDI |
|
Dzieki za podpowiedz ale most rowniez byl kompleksowo naprawiony. Pozostaje wiec walek atakujacy w skrzyni biegow?
|
|
Śro 21:46, 20 Maj 2009 |
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
Jeszcze jest jedna możliwość. Nie będę podważał umiejętności twojego mechanika lub Twoich ale jest możliwe że może coś nie do końca zostało dobrze naprawione. Jesteśmy tylko ludźmi. Może jest tak że po którejś z napraw poprawiło się?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:36, 20 Maj 2009 |
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
jezeli jest wytrzepany wal to auto drzy przy zakresie jakis 50-70 km/h tak samo jak jest luz na flanszy mostu i skrzyni, po pierwsze czy tarcze hamulcowe sa dobrej firmy np bosch ate lub zimmerman, bo typu mikoda itp to napewno nie sa najlepsze i to zwlaszcza do dostawczakow(wiem bo przerabialem temat), po drugie czy zmieniales takze tarcze z tylu bo wlasnie dopiero pod obciazeniem tyl hamuje wiecej niz na pusto dzieki korektorowi sily hamowania, po trzecie czy zaciski hamulcowe pracuja prawidlowo to znaczy czy prowadzenia nie sa zapieczione, dotyczy tyłu niektorych modeli zaciskow bo zregoly sworzen chodzi w tulei gumowej i nie ma szans aby stanal, zapiekl sie no i czy piasty sa proste. to na tyle jak narazie z mojej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:34, 22 Maj 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|