Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Polonez caro strzela po podlaczeniu pz pod 2 cylinder..

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Polonez caro strzela po podlaczeniu pz pod 2 cylinder..
Autor Wiadomość
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Polonez caro strzela po podlaczeniu pz pod 2 cylinder..
Witam mam problem z moim poldkiem jest to polonez caro 99r 1.6 bez+gaz
Samochod pracuje na trzech cylindrach czyli na 1,3,4 gdy zaloze przewod na swiece czyli cylinder nr 2 zaczyna stukac kichac przerywac trudno opisac reakcje jaka wtym czasie zachodzi. auto tak samo pracuje na gazie i na benzynie .myslalem ze to cewka wiec zalozylem cewke co prawda uzywke ale dzieje sie tak samo na 2 cylindrze jak i na starej cewce zmierzylem cisnienie i jest troche male choc bylo sprawdzane na goracym silniku wynosi 0.7 pozostalych cylindrow nie sprawdzalem.. jak myslicie co to moze byc?? rozrzad wykluczam bo tak to by caly czas zle chodzil a gdy odlacze ten drugi tłok:) to samochod pracuje w miare...z gory dziekuje za pomoc pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:20, 02 Lis 2012 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
wynosi 7atm ? sprawdź na wszystkich cylindrach ...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:46, 02 Lis 2012 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam dzis zdazyłem ustalic ze podczas sprawdzania cisnienia to na drugim cylindrze cisnienie uciekalo przez kolektor sacy wiec zdemontowałem pokrywe zaworowa i okazalo sie ze laska spadła z dzwigni zreszta na 3 cylindrze trzymała sie tylko dzieki temu ze zaprła sie o pestke regulacji i klawiature .teraz sie glowie czemu sie tak stało .kiedys podczas rozmowy z kolega mowilem mu ze przereguluje sobie zawory bo jeszcze tego nie robiłem a on mi na to ze wtym silniku sie juz ich nie reguluje bo sa popychacze hydrauliczne a jak zacznie sie ustawiac to pozniej wsio sie pokrzani i trzeba znac jakas procedure zeby wrócić do ustawien fabrrycznych.czemu o tym pisze bo jakos w sierpniu gdy bylem na wakacjach poszła uszczelka pod glowica mnie nie bylo w domu i moj tata zaprowadzil auto do jakiegos mechanika i sobie teraz mysle ze on własnie nie wiedzial o tym i rowniez tak jak ja myslał ze nalezy ustawic zawory. z reszta spotkaliscie sie z takim czyms??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:18, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To że ci laska spadła to nie znaczy że nie ma być ciśnienia,zobacz czy zawór ssący nie jest wpadnięty głębiej od innych.Mógł się zatrzeć na trzonku i zawór został a popychacz i laska się wróciły,stąd brak ciśnienia.A i przy tych silnikach też siadały wałki rozrządu i popychacze,po prostu wycierały się krzywki.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:51, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Zawor wzgledem innych jest tak samo laska praktycznie mi z dwoh cylidrow spadla cisnienie na tym cylindrze mi wyszlo 6atm pierwszy raz jak mierzylem mial 7atm tyle ze teraz innym manometrem sprawdzalem samochod ma nalatane nie cale 90 tys jezdzi na pelnym syntetyku


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:52, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jak na silnik Poloneza bez remontu? to ma do cholery.To tylko głowica do góry bo może być zawór ugięty jak mówisz że ci ciśnienie bije do kolektora ssącego.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:04, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
I chyba bede zmuszony tak zrobic.bo raczej nie ma sensu zakladac tych lasek i zobaczyc jak to hula?? laska spadła całkowicie z zaworu wydechowego czyli on jest caly czas zamkniety a tylko pracuje sacy ,to jeszcze jak byscie mi powiedzieli jak jest z tymi zaworami jak zdemontuje glowice i pozniej zamontuje wszystko czyli klawiature zaworowa to nie musze juz nic tykac tzn nie musze regulowac zawrow skoro sa h popychacze


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:08, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale jak ci spadła laska z wydechowego to najpierw ją załóż i sprawdź czy zawór się otwiera.Bo ciśnienie ci biło do ssącego bo zawór wydechowy się nie otwierał tylko po otwarciu ssącego ciśnienie bilo do kolektora ssącego.Sprawdź jak założysz laski czy chodzą zawory i ile czy każdy po równo bo jak wypracowane krzywki wałka to kicha.Na śrubach regulacyjnych też się reguluje.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:58, 03 Lis 2012 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ok jutro sie po bawie .jesli chodzi o regulacje zaworow to znalazlem cos takiego ustawiamy cylinder zz wkrecamy konika tak zeby zmniejszyc luz do 0 i pozniej wkrecamy jeszcze go dwa pelne obroty czy to wlasnie sie tak robi?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 9:06, 04 Lis 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak to jest,ja robiłem od półtora obrotu do dwóch a ustawiasz tłoki tak jak do normalnej regulacji.
1 Ustawiasz pierwszy,czwarty na wahaniu
2 Ustawiasz trzeci,drugi na wahaniu
3 Ustawiasz czwarty,pierwszy na wahaniu
4 Ustawiasz drugi,trzeci na wahaniu
Tylko jak będziesz kręcił silnikiem po ustawieniu pierwszego zaraz będziesz miał drugi na wahaniu,musisz to wyłapać.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:25, 04 Lis 2012 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
nie dawało mi to spokoju i dzis udałem sie do garazu ustawiłem zawory ale podczas ustawiania 2 cylindra zaworu sacego okazało sie ze popychacz wciska sie reka no nic mysle sobie moze musi sie nabic olejem skoro jakis czas uciekalo cisnienie przez kolektor s . podregulowałem troche ten zawor zlozyłem odpaliłem z poczatku było slychac popychac ale samochod chodził rowno przygazowka ustało ale i tak po jakims czasem slychac cykanie zdemontowałem dekiel poluzowałem regulacje na tym zaworze sacym i juz sie go nie da wcisnac.. da sie wymienic popychacze bez demontowania głowicy??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez punciak15 dnia Nie 14:02, 04 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
Nie 11:47, 04 Lis 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin