Autor |
Wiadomość |
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
|
Pomiar kompresji Golf 4 1.6 8v |
|
Witam
Dziś♥ mierzyłem kompresje ale tylko na odpalonym aucie mam pytanie czy pomiar na odpalonym aucie różni sie od pomiaru gdy krece rozrusznikiem i wszyło mi 7 bary bo miezylem tylko 1 gar bo do reszty nie mogłem podejsc proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:40, 11 Mar 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wykręć świece gaz do dechy miernik do otworu i za porządkiem aż do czwartego cylindra.Tylko naładuj akumulator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:44, 11 Mar 2011 |
|
|
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
|
|
|
kolego bada sie na zimnym czy ciepłym silniku a jak ja badalem i nie dodawałem gazu i wyszło mi 7 bary ale ciepły silnik był przejechane 40 km i od razu miezony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:48, 11 Mar 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Możesz i na ciepłym i na zimnym a otwiera się przepustnicę żeby miało skąd powietrze do cylindra zassać,Powinno być 10>13 bar minimalne 7.5 bar.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 20:47, 11 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 20:42, 11 Mar 2011 |
|
|
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
|
|
|
Ja zmierzyłem tak
1.Odkręciłem świecę jedna
2.Wkręciłem przyrząd do pomiaru ciśnienia
3.Odpaliłem auto i wykazało 7
4.Załamka totalna bo mało
Ale z tego co czytałem to ten pomiar to jest bardzo źle zrobiony czy mam się nie załamywać tym że wykazało 7 bary ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:35, 11 Mar 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zmierzyć rano ciśnienie na zimnym jak opisywałem ile wyjdzie jak mało zrobić jeszcze raz tak zwaną próbę olejową,jak ciśnienie wzrośnie to znaczy że nie trzymają pierścienie,jak nie to coś z zaworami.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Sob 0:02, 12 Mar 2011 |
|
|
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
|
|
|
| | Wykręć świece gaz do dechy.Tylko naładuj akumulator. |
Teraz pytanie dlaczego napisales gaz do dechy ? Dlaczego akumulator naladowac co to ma do rzeczy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:13, 12 Mar 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | | | Wykręć świece gaz do dechy.Tylko naładuj akumulator. |
Teraz pytanie dlaczego napisales gaz do dechy ? Dlaczego akumulator naladowac co to ma do rzeczy ? |
Gaz do dechy-żeby było lepsze napełnienie cylindra bez oporów,a tak to masz przepustnicę zamkniętą,ale o tym już pisałem
Akumulator-żebyś przy badaniu czwartego cylinda miał jeszcze czym kręcić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:30, 12 Mar 2011 |
|
|
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
|
|
|
to jak ja robiłem pomiar na zapalonym to on nic nie jest wart zgadza sie i nawet gazu nie dalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:42, 12 Mar 2011 |
|
|
spock22
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć:
|
|
|
|
musisz zrobić pomiar po wykręceniu wszystkich świec - inaczej świece powodują sprężanie powietrza w komorach i ch...j z pomiaru. poza tym zastanów się: wyjąłeś jedną świecę i odpaliłeś silnik - jasne że pomierzyłeś ciśnienie, ale to nie dziwne że wyszło coś nie tak - wał korbowy dociążyłeś jednym nie pracującym tłokiem, więc i kompresja wyszła do dupy. musisz to zrobić tak jak pisali wcześniej. A na pytanie po co akumulator naładowany, odpowiedź jest prosta - bo łatwo go rozładować kręcąc cały czas rozrusznikiem - pobierać może spokojnie kilkadziesiąt amperów.
zdrówko, szerokości, dobrej kompresji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:12, 12 Mar 2011 |
|
|
dworak21
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
|
|
|
dzieki dzieki bardzo za dobra kompresje to powiadasz ze ten pomiar to dupaaa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:16, 12 Mar 2011 |
|
|
jacek-1988
Podawacz kluczy
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: skarzysko Płeć:
|
|
|
|
1 rozgrzewasz silnik do temp pracy, po co? a no po to zeby luzy tłok-cylinder sie zmniejszyły co daje szczelność większą
2 wykrecasz swiece po to zeby łatwo było obracać rozrusznikiem
3 gaz do dechy mozesz wyjąć filtr powietrza chodzi o napełnianie
4 badasz kazdy cylinder
5 najbezpieczniej dla układu zapłonowego jest go ie włączać lub zapewnić mase swiecom aby iskrzyły wyjsciem z tego jest włączanie rozrusznika na króko
6 pomiar w dieslu sie robi na silniku pracującym ok 500obr/min
do kolegi powyzej co ma obciążanie wału do kompresji badanej?? nie wiem o co Ci chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 1:07, 24 Mar 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | 1 rozgrzewasz silnik do temp pracy, po co? a no po to zeby luzy tłok-cylinder sie zmniejszyły co daje szczelność większą
2 wykrecasz swiece po to zeby łatwo było obracać rozrusznikiem
3 gaz do dechy mozesz wyjąć filtr powietrza chodzi o napełnianie
4 badasz kazdy cylinder
5 najbezpieczniej dla układu zapłonowego jest go ie włączać lub zapewnić mase swiecom aby iskrzyły wyjsciem z tego jest włączanie rozrusznika na króko
6 pomiar w dieslu sie robi na silniku pracującym ok 500obr/min
do kolegi powyzej co ma obciążanie wału do kompresji badanej?? nie wiem o co Ci chodzi |
Jak byś to opisał ten pomiar ciśnienia w dieslu na pracującym silniku i jeszcze przy 500obr/min,to najpierw trzeba chyba jechać gdzieś żeby zmniejszyć obroty silnika do 500obr/min a później do ciebie żebyś zmierzył ciśnienie?? np w silniku 1.9 TDI jak obroty ustawiasz na sterowniku.Takich głupot to nie pisz jak nie mierzyłeś,tak samo się wykręca świece żarowe lub wtryski i zamiast świec wkręcasz adapter i podłączasz zegar i kręcisz silnikiem tylko już nie przyciskasz gazu jak się nie da zmierzyć gdzie przychodzi świeca wykręcasz wtrysk i zamiast wtrysku wkładasz adapter wyglądający jak wtrysk i podpinasz zegar i mierzysz.Wejdź na allegro tam są zestawy do mierzenia ciśnienia w dieslu i adaptery-końcówki pomiarowe.A o mierzeniu przy zapalonym silniku ani w benzynowcach ani w dieslach nie słyszałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:28, 24 Mar 2011 |
|
|
|