Autor |
Wiadomość |
dawidbmw320i
Młotkowy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Pompa olejowa audi 2.0 ABK |
|
Witam mam do wymiany pompe olejowa w audi a posiadam od golfa 1.8 i mam pytanie czy ona mi podpasuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:57, 24 Mar 2013 |
|
|
|
|
WALDI
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.pomorskie Płeć:
|
|
|
|
To czy ci podpasuje to nie wiem,ale jesli ta pompa od 2.0 pada to najprawdopodobniej zjechal sie ten imbusowy trzpien ktory ja napedza naprawa dosc prosta ale wymaga wiedzy.Swoja droga jest to typowa i czesta usterka w tych silnikach.Volkswagenowski 2.0 tdi to najgorszy silnik w ich histori,razem z benzynowym 1.4 ten to tez bije rekordy awaryjnosci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WALDI dnia Nie 15:20, 24 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 15:17, 24 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest silnik2.0 benzyna nie pierwszej młodości 91-96 rok to pompa mu chyba nie pomoże.Opisz jakie objawy i dlaczego chcesz zmieniać pompę oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:01, 24 Mar 2013 |
|
|
WALDI
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.pomorskie Płeć:
|
|
|
|
ups a ja myslalem od razu ze to dizel bo to czesta choroba tego modelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:13, 24 Mar 2013 |
|
|
dawidbmw320i
Młotkowy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Samochod postoi całą noc to rano jak go odpale głosno chodzi i swieci sie kontrolka cis oleju i gdy ona zgasnie to przestaje głosno chodzic wiec stawiam na zawor w pompie utrzymujacy ciś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:55, 24 Mar 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
nie podpasuje,musi byc z 2,0
jabym dal ta stara do regeneracji i mam gwarancje i troche kapuchy w kieszeni,bo jak kupisz uzywke to nigdy niemasz gwarancji nato ile pochodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 1:21, 25 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zawór w pompie nie będzie,bo on działa jak masz olej gęsty to ci puszcza nadmiar ciśnienia s powrotem do miski dopóki się olej nie rozgrzeje,bo inaczej by ci filtry rozrywało, Jak ściągniesz miskę oleju odkręć stopę główną wału i dowiesz się prawdy w jakim stanie jest wał i panewki główne,bo tam tkwi problem.Bardzo dużo ciśnienia gubi właśnie na wale głównym nie na korbach,a ty jak zapalisz pompa zaciągnie ale niczym wypełni całą magistralę olejową to zejdzie kilka sekund stąd te stuki.Przy dużych luzach na panewkach przez całą noc olej wycieknie do miski oleju i cała magistrala jest pusta.Silnik po remoncie jak odpalasz to przecież nie ma stuków niczym zaciągnie olej,bo nie ma luzów.Stopy odkręć z tyłu,tylko tak samo załóż nie pomyl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:13, 25 Mar 2013 |
|
|
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Nie ma sensu wkładać,chociaż jeżeli chcesz stracić czas i przekonać się,że pompa z 1.8 nie podpasuje to możesz spróbować. Musi być tutaj od 2.0 ale i tak nie ma gwarancji,że po wymianie problem ustąpi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:48, 27 Mar 2013 |
|
|
|