Autor |
Wiadomość |
IWAN
Młotkowy
![Młotkowy Młotkowy](http://img62.imageshack.us/img62/8182/praktykant.png)
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kętrzyn Płeć:
|
|
Problem z a6 i pytanie. |
|
Witam kolegów. Zaczne od pytania. Posiadam audi a6 c4 2.6 1994r sedan i na desce rozdzielczej na wyswietlaczu km pokazuje mi się inspekcja "In1" oraz "In2" Co one znaczą i jak je skasować za pomoca przycisków X Y ?
Druga sprawa to problem z temperaturą. Mianowicie audi słabo odpala, nie łapało i nie łapie mi temp. Przy wymianie rozrzadu wymieniłem termostat, pompe wody i auto tylko raz pokazało prawidłową temp. Teraz oscyluje w granichach 50st. i nie idzie jej dogrzać. Na co stawiać? czujnik 4 pinowy czy 2? Można je jakoś sprawdzić miernikiem? Aha Dodam, że komputer diagnostyczny pokazuje prawidłową temp silnika.
Czekam na porady. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez IWAN dnia Sob 14:40, 11 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 14:36, 11 Lut 2012 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
rawracer
Fachura
![Fachura Fachura](http://img707.imageshack.us/img707/5065/fachowiec.png)
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
co do pierwszego to wpisz w wujka google kasowanie inspekcji audi.tam trzeba kombinacje zrobic z przyciskiem x i y od godzin i minut plus z zalaczanie i wylaczaniem zaplonu.jest tego sporo i bez problemu znajdziesz.
co do drugiego pytania to tak mozesz sprawdzic miernikiem opornosc czujnikow.
musisz tylko wiedziec przy jakich temperaturach jaka rezystancja powinna byc.
jak masz 4 pinowy to jest jeden od wskaznika na desce i do sterownika.a jak 2 pinowy to powinny byc 2 czujniki jeden do deski drugi do sterownika.
jak nie chce zapalic to pewnie ten od sterownika bedzie uwalaony a drugi tez skoro wskazuje ci zle na desce a pod vagiem jest ok.
wymien oba jak sa lub jeden jezeli masz 4 piny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:06, 11 Lut 2012 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
Doktor
FACHMAN
![FACHMAN FACHMAN](http://img338.imageshack.us/img338/157/fachman2.png)
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
gdyby czujnik dajacy wskazanie na ecu był padniety to Vag pokazałby Ci bład czujnika+ byłby problem z wyswietleniem temp. Wydaje mi sie ale nie jestem pewien na 100% ze w tym silniku sa 2 czujniki 2 pinowe. Byc moze po wymianie rozrządu nie jest dobrze odpowietrzony, ale to tylko przypuszczenia. A sprawdzałeś ką wtrysku??- to aprops trudnosci w odpalaniu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:37, 11 Lut 2012 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
mario23
Super Spec
![Super Spec Super Spec](http://img211.imageshack.us/img211/1884/superspec.png)
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
2.6 to benzyna to kąt wtrysku odpada. A odpalanie pogorszyło się po wymianie rozrządu czy już były problemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:29, 12 Lut 2012 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
Doktor
FACHMAN
![FACHMAN FACHMAN](http://img338.imageshack.us/img338/157/fachman2.png)
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/quote_header.gif) | ![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) | 2.6 to benzyna to kąt wtrysku odpada. A odpalanie pogorszyło się po wymianie rozrządu czy już były problemy |
Sorry fakt, nie doczytałem, oczwyscie ze benzyna:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:05, 12 Lut 2012 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
IWAN
Młotkowy
![Młotkowy Młotkowy](http://img62.imageshack.us/img62/8182/praktykant.png)
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kętrzyn Płeć:
|
|
|
|
Problem z odpalaniem był taki sam jak i przed wymiana rozrzadu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:55, 13 Lut 2012 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
adagor28
Starszy młotkowy
![Starszy młotkowy Starszy młotkowy](http://img405.imageshack.us/img405/1023/staysta.jpg)
Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
Ten cztero pinowy bardzo prosto jest sprawdzic w jeden z tych pinow we wtyczce (kolor brązowo żółty prawdopodobnie) wkladasz probówkę, krokodylek przypinasz do masy i wskaźnik na liczniku powinien iść praktycznie do końca wtedy wiesz ze wskaźnik jest sprawny a czujnik uwalony, co do czujnika dwu pinowego to jest czujnik temeratury plynu podaje sygnał do ECU jak dobrze pamiętam to mozesz sprawdzić jego opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:53, 13 Lut 2012 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTech/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|