Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z Audi A6 C4

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z Audi A6 C4
Autor Wiadomość
IWAN
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kętrzyn
Płeć: Mężczyzna

Post Problem z Audi A6 C4
Witam kolegów po długiej nieobecności. panowie mam mały problem z audi jak w temacie. 2.6 V6 95r. Mianowicie obroty wskakują na 1400 i nie maja zamiaru spaść. stawiałem wcześniej na silniczek krokowy, lecz po wymianie usterka nie ustapiła. wymieniłem czujnik temperatury, lecz nie pomogłoSad Co obstawić? sonde lambde, czujnik położenia przepustnicy? Przepustnice czyściłem, ładnie domyka. mankamentem jest to ze auta nie moge podpiąć pod kompa zeby zdiagnozować bo nie ma nawet możliwości połączenia z komputerem. Nie znam przyczyny tego objawu. Moze stawiać na walnienty komputer samochodu? Prosze o wasze rady. Z góry dziekuje. pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 3:36, 19 Sty 2011 Zobacz profil autora
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
Możesz spokojnie podłączyć i zdiagnozować to auto. W komorze silnika pod pokrywą puszki bezpieczników są dwie dwu pinowe kostki, czarna i biała. Wystarczy aby ktoś miał przejściówkę na kostkę 16 pinową i łączysz się vagiem bez problemu.
A tak wygląda przejściówka
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:59, 19 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tam jest potencjometr przepustnicy z włącznikiem biegu jałowego i czujnik temperatury powietrza spróbuj go wypiąć czy jest jakaś reakcja.A później odłącz minusowy zacisk akumulatora i komputer się zresetuje tylko nie gazuj niech chwilę pochodzi do nagrzania się.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 13:46, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 13:45, 19 Sty 2011 Zobacz profil autora
IWAN
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kętrzyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego Cynio ja właśnie w ten sposób podpinałem auto pod kompa tylko chodzi o to ze jest brak odczytu. Komputer nie łaczy sie z vagiem.

Roman59- robiłem tak juz wcześniej lecz reakcja prawie żadna. Po nagrzaniu sie troche lepsza praca, ale zawsze tak jest po zresetowaniu. Obroty nadal 1400. Może wymienie kompa sterujacego bo po odłaczeniu sondy czy przepływki komputer nie przeszedł w tryb awaryjny, może w ogóle jej nie czytał, sonda tez podając odczyt steruje czasem długości otwarcia wtrysków, podobnie może być z informacją przesyłana z czujników- nie dociera do kompa. Czujniki raczej wpozo, sonda, przepływka też. Szukamy dalej:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez IWAN dnia Czw 11:07, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czw 10:44, 20 Sty 2011 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
moze jakaś nieszczelnośc w kolektorze ssacym za przepustnicą


Post został pochwalony 0 razy
Pią 1:37, 21 Sty 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Który czujnik temperatury wymieniłeś? Może jego instalacja padła?
Szkoda że nie możesz podpiąć się pod komp, sprawdził byś wtedy jaką temperaturę widzi jednostka...

A weź odłącz oba czujniki temperatury i włącz silnik, sprawdź czy załączy się wentylator i czy obroty spadły.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:17, 22 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź jaki masz sterownik silnika


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:14, 22 Sty 2011 Zobacz profil autora
IWAN
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kętrzyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Wymieniłem oba. Moze faktycznie ich instalacja padła. Odpiąłem 2 czujniki lecz nawt żadnych zmian nie było, wszystko działało jak dotychczas. Stawiam na walniety komputer sterujący. Po jutrze go wymienie i dam znać. bo wyglada mi na to że, żadne informacje do niego nie docieraja. Nie wiem czy to jeszcze nie bedzie wina instalacji, może auto popowodziowe, ale nic na to nie wskazuje. Dam znać jakie efekty. Udanego weekendu:)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:40, 22 Sty 2011 Zobacz profil autora
vitara
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
okablowanie kompa do sprawdzenia

i nieszczelność kolektora - spryskać samostartem i zobaczyć efekt


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:43, 22 Sty 2011 Zobacz profil autora
IWAN
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kętrzyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Wymieniłem vaga panowie i od razu była poprawa. Wymnieniłem tez większośc okablowania dla pewniości. Samochód chodził tak jakby "na iskre". Ale podpiałem pod kompa, skasowałem błedy i wszystko jak laleczka:) Trzeba było tak od razu:) hehe. Ale w naszym fachu tak jest, że objaw jeden a przyczyn kilka a ty człowieku bądz mądry i kombinuj! Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:32, 26 Sty 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Mógł byś to opisać jakim interfejsem się nie połączyłeś a po zmianie na jaki interfejs ci się połączył.Ale ze starszymi to może być VAG K-linie,i VAG K+L.Mógł byś się podzielić na forum oczywiście jak chcesz.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:01, 26 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin