Autor |
Wiadomość |
IWAN
Młotkowy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kętrzyn Płeć:
|
|
Problem z Audi A6 C4 |
|
Witam kolegów po długiej nieobecności. panowie mam mały problem z audi jak w temacie. 2.6 V6 95r. Mianowicie obroty wskakują na 1400 i nie maja zamiaru spaść. stawiałem wcześniej na silniczek krokowy, lecz po wymianie usterka nie ustapiła. wymieniłem czujnik temperatury, lecz nie pomogło Co obstawić? sonde lambde, czujnik położenia przepustnicy? Przepustnice czyściłem, ładnie domyka. mankamentem jest to ze auta nie moge podpiąć pod kompa zeby zdiagnozować bo nie ma nawet możliwości połączenia z komputerem. Nie znam przyczyny tego objawu. Moze stawiać na walnienty komputer samochodu? Prosze o wasze rady. Z góry dziekuje. pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 3:36, 19 Sty 2011 |
|
|
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
Możesz spokojnie podłączyć i zdiagnozować to auto. W komorze silnika pod pokrywą puszki bezpieczników są dwie dwu pinowe kostki, czarna i biała. Wystarczy aby ktoś miał przejściówkę na kostkę 16 pinową i łączysz się vagiem bez problemu.
A tak wygląda przejściówka
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:59, 19 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tam jest potencjometr przepustnicy z włącznikiem biegu jałowego i czujnik temperatury powietrza spróbuj go wypiąć czy jest jakaś reakcja.A później odłącz minusowy zacisk akumulatora i komputer się zresetuje tylko nie gazuj niech chwilę pochodzi do nagrzania się.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 13:46, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 13:45, 19 Sty 2011 |
|
|
IWAN
Młotkowy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kętrzyn Płeć:
|
|
|
|
Kolego Cynio ja właśnie w ten sposób podpinałem auto pod kompa tylko chodzi o to ze jest brak odczytu. Komputer nie łaczy sie z vagiem.
Roman59- robiłem tak juz wcześniej lecz reakcja prawie żadna. Po nagrzaniu sie troche lepsza praca, ale zawsze tak jest po zresetowaniu. Obroty nadal 1400. Może wymienie kompa sterujacego bo po odłaczeniu sondy czy przepływki komputer nie przeszedł w tryb awaryjny, może w ogóle jej nie czytał, sonda tez podając odczyt steruje czasem długości otwarcia wtrysków, podobnie może być z informacją przesyłana z czujników- nie dociera do kompa. Czujniki raczej wpozo, sonda, przepływka też. Szukamy dalej:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez IWAN dnia Czw 11:07, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 10:44, 20 Sty 2011 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
moze jakaś nieszczelnośc w kolektorze ssacym za przepustnicą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 1:37, 21 Sty 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Który czujnik temperatury wymieniłeś? Może jego instalacja padła?
Szkoda że nie możesz podpiąć się pod komp, sprawdził byś wtedy jaką temperaturę widzi jednostka...
A weź odłącz oba czujniki temperatury i włącz silnik, sprawdź czy załączy się wentylator i czy obroty spadły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:17, 22 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź jaki masz sterownik silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:14, 22 Sty 2011 |
|
|
IWAN
Młotkowy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kętrzyn Płeć:
|
|
|
|
Wymieniłem oba. Moze faktycznie ich instalacja padła. Odpiąłem 2 czujniki lecz nawt żadnych zmian nie było, wszystko działało jak dotychczas. Stawiam na walniety komputer sterujący. Po jutrze go wymienie i dam znać. bo wyglada mi na to że, żadne informacje do niego nie docieraja. Nie wiem czy to jeszcze nie bedzie wina instalacji, może auto popowodziowe, ale nic na to nie wskazuje. Dam znać jakie efekty. Udanego weekendu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:40, 22 Sty 2011 |
|
|
vitara
Nowicjusz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
okablowanie kompa do sprawdzenia
i nieszczelność kolektora - spryskać samostartem i zobaczyć efekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:43, 22 Sty 2011 |
|
|
IWAN
Młotkowy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kętrzyn Płeć:
|
|
|
|
Wymieniłem vaga panowie i od razu była poprawa. Wymnieniłem tez większośc okablowania dla pewniości. Samochód chodził tak jakby "na iskre". Ale podpiałem pod kompa, skasowałem błedy i wszystko jak laleczka:) Trzeba było tak od razu:) hehe. Ale w naszym fachu tak jest, że objaw jeden a przyczyn kilka a ty człowieku bądz mądry i kombinuj! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:32, 26 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Mógł byś to opisać jakim interfejsem się nie połączyłeś a po zmianie na jaki interfejs ci się połączył.Ale ze starszymi to może być VAG K-linie,i VAG K+L.Mógł byś się podzielić na forum oczywiście jak chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:01, 26 Sty 2011 |
|
|
|