Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z Escortem

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z Escortem
Autor Wiadomość
Gość







Post Problem z Escortem
Witam
mam ogromny problem, gdyz nie wiem co sie stalo z moim escorcikiem Sad (1)
otorz nagle zaczol slabnac przy ruszani, gdy nabral predkosci 50km/h pod lekka gorka znowu zaczol slabnac i zwalniac. Zmienilam bieg z 3 na 2 i w momencie przygazowania zaczelo cos smierdzic spalenizna i poszedl dym. zjechalam szybko na parking i wylaczylam auto zarazem odlaczylam kleme od akumulatora. smrod ewidentnie pod maska. prosze, doradzcie co sie moglo stac.
Pią 20:50, 30 Kwi 2010
Misio
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ja mialem podobna sytuacje w astrze f.
Dym spod maski spalenizna, smrod i okazalo sie ze poszedl rozrzad.
Nie wiem jak u ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:53, 30 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Dzieki za odp. a ile cie taka impreza kosztowala??
To mogl pojsc caly rozrzad czy pasek ??


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 21:45, 30 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 20:54, 30 Kwi 2010
Misio
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Z tego co pamiętam poszedł cały rozrząd.
Dużych kosztów nie było bo znajomy mechanik robił, który posiadał też części.
Poszło chyba z 300 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:57, 01 Maj 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Mogę wykluczyć rozrząd. Gdyby to był rozrząd auto momentalnie zgasło by ci i uderzyły by tłoki o zawory co spowodowałoby nie małe uszkodzenia silnika. Powiedz jak smierdział dym dokładnie. Czułas ze silnik nabiera obrotów a auto nie jedzie tak jak powinno? Za mało wiadomości jak dla mnie musisz coś wiecej napisac...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:45, 03 Maj 2010 Zobacz profil autora
Zipero
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
tez wydaje mi sie ze to nie rorzad, moglo to byc sprzeglo albo zapchany katalizator


Post został pochwalony 0 razy
Wto 5:39, 04 Maj 2010 Zobacz profil autora
Du-Di
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

Post
Analizując problem z twoim autem ,ja wskazał bym może jeszcze na sprzęgło. Nie ma co prawda tutaj wróżek i trudno postawić jakąkolwiek diagnozę . Rozrząd wykluczamy .bo jego awaria unieruchamia silnik. Katalizator nie powinno byś zapachu spalenizny, i jeżeli zapach nie pochodził z paska klinowego ( możliwe zatarcie łożyska alternator pompa wody ale to nie osłabiło by auta ) to wnioskuję na sprzęgło.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:46, 04 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może ci płyn wywaliło i też pójdzie dym a zapach gumy z paska to powinieneś wyczuć.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:14, 04 Maj 2010 Zobacz profil autora
Misio
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Faktycznie może być sprzęgło, w moim przypadku ( chodzi o rozrząd ) awaria była poprzedzona dziwnym dźwiękiem a za chwile bum ! dym, smród i tak dalej ...
Ale tak jak koledzy Ci doradzają sprawdź sprzęgło.
Co do dymu to miałem jeszcze jedną sytuacje, mianowicie któryś wąż z chłodnicy nie pamiętam dokładnie który, przediurawił się i płyn wyciekł na gorący silnik, też nawaliło dymu, zapach nie ciekawy no a usterka nie groźna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Misio dnia Wto 16:35, 04 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 16:31, 04 Maj 2010 Zobacz profil autora
Michalbujak3
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może padła pompa wody, ewentualnie termostat, kierowca nie zauwazył rosnącej temp. i silnik został przegrzany, wypaliła się uszczelka to tłumaczyłoby stopniowe słabniecie az w koncu uniemożliwienie jazdy pojazdem, a dym z pod maski to zagotowany płyn. Czy silnik dał się uruchomić po tej awarii ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michalbujak3 dnia Wto 17:20, 04 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 17:19, 04 Maj 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A mój znajomy spalił sobie samochód w podobny sposób...
Jechał sobie jechał, miał zamontowane ogrzewanie postojowe, zaprogramowało mu się w jakiś nieznany sposób i odpaliło, nie zadziałał system awaryjny urządzenia i auto zaczęło się jarać. Może tak jest u Ciebie? Masz ogrzewanie postojowe i może o tym nie wiesz?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:04, 04 Maj 2010 Zobacz profil autora
high_pl
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Rok temu miałem przygodę że zaczął słabnąć. Było to jednak dwie niezależne usterki mające wpływ na ten sam objaw. Pierwsza to to że poszła jedna szpilka od głowice - pękła jak się okazało. Objaw był że woda poszła z pod uszczelki i wywalało ją prosto na pompę wody. W tym przypadku objaw był że momentalnie gotował. Sprzęgło było drugą sprawą. Słabł escort pod górkę. Pierwszą usterkę naprawiłem w garażu bez większych problemów to wymiany tarczy sprzęgła nie polecam w warunkach garażowych. Trzeba się mocno nagimnastykować w dwie osoby.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:18, 01 Cze 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jak by nie było mamy za mało informacji żeby jednoznacznie stwierdzić co jest 5 z tym autem.
To że poszedł dym i słabł silnik daje szerokie pole manewru.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:26, 01 Cze 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin