Autor |
Wiadomość |
Gość
|
problem z felgą |
|
Witam!
posiadam małe własne zlomowisko i ostatni przyprowadzialem starego wraka toyote carineII pies ja gnal bo to szmelc niemilosierny ale jest na ładnych felgach O.Z. Odkreciłem juz 3 felgi ale mam problem z ostatnia nakrętką czwartego koła ktos sie tam dobierał i całkiem ja "zjechał" jest kompletnie zdezylowana klucz sie na niej luzzzzno kreci. Co moge zrobic zyby ja zdjac nie zalezy mi na niczym tylko na feldze. mam pare pomysłów ale nie wiem czy sie nadadzą:
1. Delkatne rozwiercenie ale nie wiem co dalej
2. przyspawanie jakiegos elementu zeby było mozna złapac francuzem Tylko ze nakrętka siedzi srodku felgi wiecie o co chodzi wewnatrz a nie nazewnatrz i ciezko bedzie tam podejsc i boje sie zeby alusa nie pocharatac
3. drastyczny sposób Palnik tlenowy..... nieraz tak zdejmowalem ale stalowe i tam 1 na 10 udalo sie zdjac nie naruszona
Czekam na Wasze sugestie z góry thx i pozdrawiam
|
|
Wto 20:52, 20 Kwi 2010 |
|
|
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Próbuj rozwiercania. moim zdanim tylko to pomoże. albo nabicie klucza nasadowego o nr. mniejszy najlepiej 12 kątnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:19, 20 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Żaden palnik, żadne spawanie, Uszkodzisz felgę a jak śruby masz takie chromowane jak do felg dają to Ci się spaw nie przyklei i dupa z tego będzie a i iskry mogą weżreć się w felgę.
Kup sobie WYKRĘTAKI to jest takie urządzenie bardzo mądre że najpierw nawiercasz potem takim wykrętakiem się w to wkręcasz w stronę wykręcania i patent polega na tym że im mocniej wykręcasz tym mocniej się wykrętak wkręca
Zamotałem trochę nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:41, 21 Kwi 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
To są tak zwane '' śruby rzymskie '' no chyba ze cos pomyliłem:-)
Wywiercasz otwór w śrubie i zaczynasz wkręcac tą srube rzymską, one mają lewy gwint i są w krztałcie stożka także jak je wkręcasz to ona w pewnym momencie sie klinuje i zaczyna wykręcac sie śryba ta z felgi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:09, 22 Kwi 2010 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Z ciekawosci: Jaki model tych OZ'etek ?
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:03, 22 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
ale tam sa nakrętki i nie sa chromowane
a wiec ciekawe czy te rzymianinki sobie poradza z sama nakretka bo fakt dobre to by było jak była by sruba
Felgi Ci na teraz modelu ni epodam bo mi sie nie chce leciec na plac 5 ramienne, grube ramiona
podobne to OZ Vulcano
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:50, 22 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Czw 20:44, 22 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jak to się nazywa nie wiem, ważne że działa Ale jak są tam nakrętki to nie powalczysz tym sprzęcikiem... Ciężka sprawa, może te spawanie nie jest takim złym pomysłem? Tylko osłoń felgę żeby Ci się iskry nie wżarły w lakier felgi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:30, 22 Kwi 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
| | ale tam sa nakrętki i nie sa chromowane |
W takim razie moim zdaniem tylko rozwiercanie pomoże no chyba że masz mocne nasadki i wbijesz o nr mniejszą 12 kątną. zrobiłem tak przy kolektorze wydechowym nakretki były dosłownie okrągłe ale dałem im rade ale pewnie śruby do kół są z mocniejszego materiału i będzie ciężko ale warto sprubowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:42, 22 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|