Autor |
Wiadomość |
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z LT 46 |
|
Witam wszystkich
Może wy mi pomożecie mam problem VW LT 46 auto grzało się i wyrzucało wodę zbiorniczkiem wyrównawczym po wymianie uszczelki pod głowicą przez dwa tygodnie było OK a teraz znowu to samo na wyjętym termostacie przewody robią się twarde korek nowy chłodnica nowa.Czasami robi się tak że dwa dni nic nie ubędzie a następnego dnia wysadzi wszystko. Proszę o jakąś poradę co z tym fantem robić. Pozdrawiam :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:34, 15 Lip 2009 |
|
|
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
popacz na pompę wody może coś z nią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:54, 15 Lip 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
głowica nie była sprawdzana??
|
|
Śro 23:06, 15 Lip 2009 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
czołem ..
sprawdz termostat(załóż)
temperatura załanczania wentylatora chłodnicy
czujnik termiczny (sprawdz,zwróć uwage czydwubiegowy)
sprawdz pompe wody(wirnik)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:10, 15 Lip 2009 |
|
|
Budziniak
FACHMAN
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
Robiłeś to sam czy jakis mechanik. Z moich wydumek wynike że...jezeli była by pęknięta głowica to ciśnienie rosło by odrazu po wymianie uszczelki. Ty napisałes ze przez 2 tygodnie było oki.
Czyli raczej głowica odpada...
W LT-ku zbyt dużo miejsca niema po maska a głowica jest ciężka wiec może mechanik uszkodził nowa uszczelkę wkładając głowice do komory silnika lub co gorsza niepotrzebnie pozmarował nowa uszczelke silikonem
Tak czy inaczej upewnij się czy głowica była poddana planowaniu i czy sprawdzali jej szczelność przed montrarzem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:59, 17 Lip 2009 |
|
|
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Pompa wody jest nowa uszczelka była oki głowica nie była planowana wiskoza też zmieniona składana była bez silikonu bo byłem przy wkładaniu to jest drugi silnik w tamtym miałem podobną sytuacje ale pasek się urwał i kupiłem drugi teraz się zastanawiam czy nie kupić drugiej głowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:04, 17 Lip 2009 |
|
|
Budziniak
FACHMAN
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
W zasadzie za kazdym razem powinno sie chociaż delikatnie liznąć głowice aby upewnic sie że jest równa oczywiście nie samemu. Uszczelka pod głowica to na tyle wazny element że na jej montażu niema co oszczędzać bo właśnie takie cyrki wychodzą.
Powodzenia przy dalszej walce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:27, 18 Lip 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
po prostu nie trzyma uszczelka ściąg głowicę i sprawdż czy blok jest prosty być może że będziesz musiał go zfrezować
|
|
Nie 6:17, 19 Lip 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
z tego co wypisałeś to do sprawdzennia pozostał tylko korek zbiorniczka wyrównawczego ,a następnie jak nie pomoze to pozostaje do zwalenia głowica [należy w takich przypadkach sprawdzic]
|
|
Nie 13:23, 19 Lip 2009 |
|
|
Budziniak
FACHMAN
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
W pierwszym poście kolega napisał że korek też jest nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:38, 19 Lip 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Czeka cie zwalenie głowicy jej splanowanie oraz sprawdzenie szczelnosci. Jedz do lepszego mechanika jezeli ten nawet nie splanował głowicy (chyba ze robiłes to sam). Pamietaj o odpowiednim dokreceniu głowicy...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:17, 20 Lip 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
przepraszam ,przeoczyłem nowy korek ,głowica do zdjęcia.
|
|
Pon 19:52, 20 Lip 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
jak już ściągniesz głowicę to sprawdż sobie blok bo już się spotkałem z krzywym blokiem(0,06mm)nic nie dawało wymiany uszczelek i planowanie głowicy
|
|
Wto 0:14, 21 Lip 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
krzywizna bloku to nie wszystko ,ja miałem przypadek peknietej tulei.
|
|
Śro 8:49, 22 Lip 2009 |
|
|
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Witam zdięta głowica uszczelka oki głowice kupiłem drugą po remoncie na gwarancii obejrze jeszcze blok i tuleje bo gdzieś musi być przyczyna tej awari pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:14, 23 Lip 2009 |
|
|
Budziniak
FACHMAN
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
I jak wyszło juz co było uszkodzone ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:30, 01 Sie 2009 |
|
|
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Witam stara głowica miała na dwóch cylindrach pomiędzy zaworami po wyjęciu zaworów dopiero było widać pęknięcia i komprecha szła do wody na tej głowicy jest OK auto śmiga Budziniak miał racje trzeba było odrazu obejrzeć wszystko dokładnie. Dzięki za porade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:35, 02 Sie 2009 |
|
|
|