Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z obrotami w Roverze 45 1.8 16V

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z obrotami w Roverze 45 1.8 16V
Autor Wiadomość
Tomasz.Bristol
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Problem z obrotami w Roverze 45 1.8 16V
Witam. Mam problem z obrotami. Na Luzie ma obroty 1500. Wymienilem filtry powietrza, paliwa, czujnik polozenia przepustnicy, do paliwa dolalem srodek do czyszczenia wtryskow. Samochod kupilem niedawno. Z tego co sie orientuje, samochod bardzo bardzo malo jezdzil w ciagu roku, okolo 5000 kilometrow tylko. Moze to jest powod. W czasie jazdy troche sie dlawi po wcisnieciu gazu. Ale czasami idzie jak burza. Prosze o porade jesli macie jakies pomysly. Z gory serdecznie dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:49, 16 Gru 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
może trzeba zrobić jakąś adaptację czujnika przepustnicy jaki rok samochodu


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:21, 17 Gru 2009 Zobacz profil autora
Tomasz.Bristol
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
zubi1990 napisał:
może trzeba zrobić jakąś adaptację czujnika przepustnicy jaki rok samochodu


Dzieki za odpowiedz. Rocznik 2001. Wymienilem czujnik przepustnicy. Ale jak sie robi ta adaptacje Confused
Do tego obroty na cieplym silniku sa w granicach 1250 i faluja. Zauwazylem ze na przepustnicy jest taka mala srubka tuz kolo linki gazu ale nie wiem od czego ona jest. Jak zaczalem nia krecic w prawo to obroty zaczely wzrastac a jak w druga strone to malec. Odkrecilem w lewo na maxa i wlasnie obroty stoja na 1250. No juz nie mam wiecej pomyslow.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:36, 17 Gru 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
adaptacje robisz przez podpięcie samochodu pod kompka a ta śrubka chyba jest do regulacji biegu jałowego nie jestem pewien


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:48, 17 Gru 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin