Autor |
Wiadomość |
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z odpalaniem! |
|
Witam!
Od kilku dni mam problem- silnik gasnie ok 2 sekundy po odpaleniu na benzynie, wskakuje na 500 obrotów i gleba.. Za drugim razem odpala ale trzeba go dluzej przykręcić. Wczesniej bywaly takie zjawiska ze cos mi strzelalo po odpaleniu kiedy auto wchodzilo na normalny stan obrotów. Poki bylo dobrze po odpaleniu obroty szly swobodnie do ok 1,500 i spadaly na stan 800-900. Z czasem zaczal sie robic opór, obroty po odpaleniu zatrzymywaly sie na ok 500 i po chwili zaczely isc w gore utrzymując stan. Teraz juz zaczela wogole sie robic lipa, łapie 500 obr i gasnie..
Lexus Gs 300 93r (Benzyna+ normal LPG)
Wymiany zwiazane z obrotami:
Świece ngk, kable ngk, przeplywomierz, uszczelka pod pokrywą zaworów
Diagnostyka komputerowa wykazala dwie sondy do wymiany, przed katem i za katem z czego w jednej zerwal mi sie przewód, reszta bardzo dobrze ma to cos do tego?
Dodam jeszcze ze jak odpalam zimny silnik to slychac jakies grzechotanie przy wchodzeniu na obroty (tylko przy odpaleniu)
Prosze o pomoc.
Pozdrwiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LexusGs300 dnia Czw 21:14, 28 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 21:05, 28 Paź 2010 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Wiele moze byc powodów. jesli komp pokazuje sondy to tego bym sie uczepił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:09, 28 Paź 2010 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
wypnij sondę komp powinien sam obrać jakaś wartość i wejsć w tryb awaryjny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:02, 29 Paź 2010 |
|
|
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
WIec mozliwe ze to przez sonde ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:52, 29 Paź 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Zła mieszanka powietrzno paliwowa... jaki dokładnie silnik siedzi tam? Strzelało w dolot czy w wydech? Jeżeli w dolot to za duża mieszanka paliwa względem powietrza... Jeżeli komp widzi dwie sondy uszkodzone to chyba ma racje. Podjedz na stacje diagnostyczną niech sprawdzą Ci dym z komina;)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Sob 9:53, 30 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 18:32, 29 Paź 2010 |
|
|
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
W koncu jakies konkrety. Predzej to chyba z dolotu, bo z wydechu to mi nie strzela. Silnik 3.0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:45, 29 Paź 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Piszesz ze jeden kabelek od sondy L. jest urwany a nie dasz rady go połączyć? Jedz do gazowników oni też mają sprzęt do sprawdzenia spalin i tam wszystkiego sie dowiesz. Sonda może być "niby uszkodzona" przez nie odpowiednią dawke paliwa. Mówisz ze masz gaz stan 1 generacji... Dlaczego w takim silniku nie siedzi tam sekwencja? Zajedziesz silnik szybko... Wracając do tematu filtry powymieniane? Jezeli jestes w stanie połączyć kabel od sondy to połącz bo na 90 % to może być spowodowane właśnie przez ten kabel;P
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:59, 30 Paź 2010 |
|
|
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Bylem juz u Elektromechanika i powiedzial ze ta sonda do wymiany, kabel jest urwany przy samej sondzie, w takim miejscu ze juz nie da rady nic zrobic. Na wtorek bede miał nową. Auto mam ok rok i odrazu byla zwykla instalacja gazowa, sekwencja 2,5 tysiaca bede mial wiecej kasy to zainwestuje narazie mam inne wazniejsze wydatki.
Jezeli chodzi o filtr paliwa to w moim aucie sie go nie wymienia, filtr powiertza wymieniony w dodatku do tego dzisiaj go czyscilem ale jest w dobrym stanie. Zresetowalem kompa, odlaczylem akumulator na jakis czas, postrawdzalem bezpieczniki fakt juz nie gasnie ale dalej jest blokada na 500 obr. Dzisiaj wstawiajac auto do garazu przejzalem wszystko pod maska, dopatrzylem sie urwanego kabla od wtyczki do wiatraków przy chłodnicy. Jeden głowny mi chodzi ale dwa mniejsze nie dzialaja, moze to tez dlatego? Co zauwazylem tez szybciej mi zjadl plyn chlodniczy, mysle ze to wszystko wyjasnia sprawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:55, 30 Paź 2010 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Być moze jest tak, ze urwał Ci sie kabel z wentylatora, nie było odpowiedniego chłodzenia, przegrzał sie i padła uszczelka pod głowica, dlatego zjada Ci płyn. Zmierz kompresje, moze to cos wniesie. A co do sondy to tak jak napisał kolega. Spróbuj odłaczyc wtyczki. Wtedy komp powinien obrac pewne ustawienia na których oczywiscie nie bedzie jeździl super ale powinien trzymac obroty. A jak pracuje silnik, tak na ucho? Moze nie pali na 1 albo 2 gary??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:51, 30 Paź 2010 |
|
|
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Uszczelka pod głowicą nie wchodzi w gre, silnik pracuje idealnie. Z sonda juz nie bede kombinował, we wtorek przyjdzie nowa to wymienie i zobacze, przy okazji pojade do elektryka zeby mi zrobil te wentyle. I tak tym autem nie jezdze, stoi w garazu bo juz korzystam z auta zimowego. Przygotowuje auto na przyszly sezon zeby wszystko bylo sprawne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:10, 31 Paź 2010 |
|
|
|