Autor |
Wiadomość |
sznaj11
Starszy młotkowy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY Płeć:
|
|
problem z odpaleniem forda |
|
ford express 1.8d rano zapala tylko na zaciąg jak już odpali potem juz niema problemu z odpaleniem.
Wymieniłem filter,wtryski,1 świeca bo nie grzała i nadal problem, nie kopci,jedynie co mi sie niepokoi to coś za ciężko kręci aż sie kopci z cewki na rozruszniku w sumie tydzień temu był wymieniony bo wczesniejszy pad, i jak sie gasi to tak jak by momentalnie się zatrzymuje siłnik co mu dolega może coś doradzicie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:47, 21 Mar 2013 |
|
|
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
podlaczyles go pod kompa,jakie bledy pokazuje
druga sprawa jest taka ze moze paliwo sie cofa,,,zaloz zaworek i zobacz
ale moim zdaniem moze byc pompa ,,,pada juz
ale zobacz pierw co z tym cofaniem paliwa ok i daj znac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:24, 21 Mar 2013 |
|
|
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Pod kompa go nie podłączysz. Tam są kody błyskowe. Mostkujesz piny w kostce przy lewej podłożnicy i odczytujesz wyblyskany kod. Skoro rozrusznik nie może ukręcić i silnik staje dęba od razu przy gaszeniu to może olej za gęsty? Kiedy go wymieniałeś? Jak odpali nie puka nic w silniku? A może wymieniałeś olej i wlałeś rzadszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:05, 21 Mar 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
masz racje nie zobaczylem jaki to model,,,,,,,ale moim zdaniem pompa a w najlepszym ukladzie cofka paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:32, 21 Mar 2013 |
|
|
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A jak wytłumaczysz ciężko obracający silnik. Nawet gdyby paliwo schodziło to powinien kręcić normalnie, a nie tak, ze się automat rozrusznika pali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:22, 21 Mar 2013 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Może zaciera się jakieś łożysko (w rozrządzie) albo w osprzęcie. Zrzuć pasek osprzętu i sprawdz czy coś nie blokuje a pózniej sprawdz rozrząd. A co do palenia zacznij od zaworka na przewodzie i zobaczysz czy pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:15, 21 Mar 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
kolego jaki rozrusznik kupiłes? stary wymieniłes bo?
przedtem był ten sam problem?
nasłuchałem sie o tych silnikach z lat 70:) przy -4 po dłuzszym kreceniu zapalisz...
przy -6 zapomnij.... taka konstrukja tego silnika ... jezeli chcesz mozesz zmienic olej na żadszy. bedzie mu lzej przerzucac,.. lub zrobic generalny z honowaniem bloku... opisz cos wiecej jaka jest historia auta:0
kkocham fordy:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:18, 21 Mar 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
stare vw tez tak mialy ze ciezko kreci i zapala,
moze to i to jak kolega pisze zrzuc pasek i pokrec i zobacz co jest,a takze co do rozrusznika czy dales mu nowy czy uzywka,,,albo jeszcze jedno gdzies ci pobiera na lewo prad i niema tyle mocy zeby zakrecic normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:03, 22 Mar 2013 |
|
|
sznaj11
Starszy młotkowy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY Płeć:
|
|
|
|
wszystko posprawdzane , wtryski 3 padniete wymieniłem 1 swieca wymieniłem nieszczelna pompka paliwa uszczelniłem olej dobry nic nie blokuje bo można kluczem wał obracac bez wiekszego blokowania i dalej nie odpala kerci łapie ale nie zapali juz mam dosyc tego złoma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:48, 25 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To że ciężko kręci to może być i rozrusznik,wyciąg go i sprawdź go na luzie jak słychać w nim takie boruczenie to ci nie będzie dobrze kręcił bo ma przebicie na wirniku.Sprawdź ustawienie pompy wtryskowej,zablokuj wał do ustawiania rozrządu i zobacz czy ci wejdzie blokada w pompę.Jak jest dobrze to mu trochę przyspiesz,poluzuj śruby koła na pompie i lekko mu przestaw wałek pompy do przodu z obrotami,bo mówiłeś że dymi i nie odpali.Bo on powinien odpalić po ustawieniu na blokadach ale pompa już nie pierwszej młodości i nie stworzy ciśnienia potrzebnego w danym momencie.A zawsze możesz wrócić do poprzedniego ustawienia.A to jeszcze pompa Lucas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:08, 25 Mar 2013 |
|
|
sznaj11
Starszy młotkowy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY Płeć:
|
|
|
|
a jeżeli bym przestawił rozrzad o 1 ząbek czy to cos da,bo wyczytałem gdzies na forum że to pomaga tylko niewiem w która strone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:00, 25 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przecież masz dwa pasik jeden do wałka drugi pompa wtryskowa i tylko jest poluzować te śruby one mają fasolki i uderz w jedną śrubę żeby poszła w prawo i po kłopocie tylko o jakieś 2mm i zobaczysz.A na rozrządzie nie wolno przestawiać bo zawory mogą stukać o tłoki.Tylko trzeba by było sprawdzić jak jest pompa teraz,do blokowania wału masz pod alternatorem zaślepkę w bloku tylko wykręcić i wkręcić blokadę ,lub tak spróbuj przestawić pompę.
Tu masz z forum elektrody wymianę pasków z opisem tylko poprać za darmo:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 16:25, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 15:10, 25 Mar 2013 |
|
|
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Skoro silnik można obracać kluczem to problem z rozrusznikiem. Wyciągnij go i zobacz pod prostownikiem jak kreci. Najprawdopodobniej to tylko tulejki i jak znam życie to suchy na wiór. A jak będziesz miał wyciągnięty to sprawdź stan szczotek, przebicie miedzy zwojowe na wirniku i tyle! Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:23, 25 Mar 2013 |
|
|
sznaj11
Starszy młotkowy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY Płeć:
|
|
|
|
a więc tak próbowałem ustawić tak jak roman59 pisałeś ale to nic nie daje tylko pogarsza, dałem tak jak było,najlepiej tak jeszcze zapala i dalej nie wiem czego szukać.a co do rozrusznika to jest wymieniony bo tamten zajechany został przez te kręcenie i dałem z dawcy taki sam i teraz na tym rano jak kręcę trochę dłużej to aż się kopci z niego i nie wiem czy zaraz drugiego nie zajadę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:54, 25 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To na przyśpieszonym się pogorszył???piastą pompy w prawo za wskazówkami zegara.Powinien lepiej palić tylko by miał twardą prace.To musisz sprawdzić ustawienie wał pompa wtryskowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:07, 25 Mar 2013 |
|
|
sznaj11
Starszy młotkowy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY Płeć:
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
czy soś takiego pomoże??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sznaj11 dnia Pon 18:10, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 18:01, 25 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
No to jest jeden chu.....ząbek na kole czy poluzować śruby i skręcić piastą w prawo.Tam masz na kole fasolki jak jest dokręcana śruba jest ich trzy lub cztery nie pamiętam już.To jest tak jak kręcisz pompą to przyśpieszasz do silnika a jak piastą [wałkiem pompy] to z obrotami silnika i pompy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:54, 25 Mar 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
roman to rozrusznik na 99.9 % te typy tak maja,musi byc nowy albo dobry zamiennik,pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 0:44, 26 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | roman to rozrusznik na 99.9 % te typy tak maja,musi byc nowy albo dobry zamiennik,pozdr |
Może być i rozrusznik pisałem mu żeby sprawdził,trzeba by podłączyć dodatkowy przewód rozruchowy masowy z akumulatora do do silnika czy masy są dobre,a przy nich przewody są cienkie i jest duży spadek,odpowiedni akumulator[nie od benzynowca],z rozrusznika się dymi czy z cewki[spalone styki w cewce].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:58, 26 Mar 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
siema roman .dlatego pisze zeby pierw sprawdzil to co najprostsze a potem grzebal dalej,,,,,niech podlaczy zamontowany rozrusznik na krotko bezposrednio do dobrego akumulatora i bedzie wiadomo,,,,,,,,,odlacz przewody od rozrusznika oryginalne ,,,,,podepnij bezposrednio z innego dobrego aku i zobaczysz czy kreci ok,,,,uwazaj tylko zeby auto bylo na luzie ,,,,jak bedzie krecil dobrze to wiadomo ze gdzies spieprza prad,,,,,tak uczyl mnie moj majster stary dobry sposob
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 1:12, 27 Mar 2013 |
|
|
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Na pewno rozrusznik, z tym ze tutaj kupno zamiennika zawsze wiąże się z pewny ryzykiem. Proponowałbym inwestycję w nowy,cenowo wyniesie Cię to nieco więcej,ale przynajmniej będziesz miał pewność i gwarancję tego co masz w swoim samochodzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:47, 27 Mar 2013 |
|
|
sznaj11
Starszy młotkowy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY Płeć:
|
|
|
|
ok rozrusznik zrobiony kreci jak szalony ale i tak nie chce zapalic łapie łapie i niezapali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:27, 27 Mar 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Na plaku ładnie pali ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:41, 27 Mar 2013 |
|
|
sznaj11
Starszy młotkowy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY Płeć:
|
|
|
|
na plaku niesprawdzałem a jezcze jedno pytanie czy po zdjęciu paska z pompy,czy pompa powinna lekko chodzic czy powinna miec jakis opur bo u mnie chodzi leciutko bez zadnych oporów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:19, 27 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź luzy na zaworach może nie ma i słabe ciśnienie w cylindrach?przestawiałeś tą pompę?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:54, 27 Mar 2013 |
|
|
sznaj11
Starszy młotkowy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŻARY Płeć:
|
|
|
|
pompe przestawiałem na przyspieszony i cały czas to samo.robiłem ksiazkowo dalej nic,ale zaworów to nie sprawdziłem a tam nie sa samoregulujace?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:54, 27 Mar 2013 |
|
|
luki2905
Starszy młotkowy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
a jak pisałem o rozruszniku to nikt nie słuchał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:40, 27 Mar 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
ja tez,,nikt nie slucha ---rozrusznik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:08, 28 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | pompe przestawiałem na przyspieszony i cały czas to samo.robiłem ksiazkowo dalej nic,ale zaworów to nie sprawdziłem a tam nie sa samoregulujace? |
Książkowo nie ustawiałeś początku wtrysku bo ta pompa jest ustawiana na stole i tylko jest blokada,ale w rzeczywistości jest to możliwe.Pompa Lucas obraca się lekko,zawory się ustawia na zimno ssący 0.35 wydechowy 0.50,Wtryski zmieniałeś ale jakie założyłeś od silnika z pompą Lucas czy Bosch bo są inne ciśnienia.Filtr paliwa jest jeszcze z tą pompką ręczną czy już zmieniony,bo na nim się może zapowietrzać,podepnij go z bańki bezpośrednio pod pompę.Sprawdź opaski na przewodach koło zbiornika nie raz lubią zgnić od rdzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:20, 28 Mar 2013 |
|
|
piszczyk17
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Za predki zaplon.....? Moze pompa wstepna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piszczyk17 dnia Czw 19:52, 28 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 19:48, 28 Mar 2013 |
|
|
|