Autor |
Wiadomość |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z odpaleniem po wymianie silnika. |
|
Pisze o tym samym w innym dziale ale to chyba nie odpowiedni dział.
Wymieniłem silnik w mazdze 626 GE 1.8 16V 1997r. Po włożemiu silnika i próbie odpalenie, w pewnych momentach ma chec odpalic ale nic z tego. wtedy zapala się żółta kontrolka z kuczykiem choc nie zawsze. Przeważnie silnik nie daje znaku życia tylko rozrusznik kreci ale silnik "ani ME ani BE" Paliwo do silnika dochodzi, iskra jest. Dodam jeszcze że nr. komputera sie różnią ale po podpieciu komputtera od silnika który jest włożony również nie odpala. Za komputerem jest umieszczony chyba immobilajzer i wogóle różni się on kształtem, kostkami i nie moge wpiąc immo. z silnika który jest wlożony. Dodam jeszcze że w aucie z którego wziąłem silnik immo jest na dotyk a immo. do którego włożyłem immo jest w kluczyku. Czy ma to jakieś znaczenie? Jeżeli nie to co musze zrobic, co żle zrobiłem?
Bardzo dziekuje za każdą rade.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Pią 3:27, 19 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 3:24, 19 Mar 2010 |
|
 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Po problemie. Mam 3 kluczyki i w tym którym odpalałem nie było pestki od immo. Po zmianie kluczyka silnik odpalił na starym komputerze niczego nie zmieniałem tylko podpiałem kostki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:05, 19 Mar 2010 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Problem rozwiązany
Zamykam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:34, 19 Mar 2010 |
|
 |
|