Autor |
Wiadomość |
PiotrXXX
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z ogrzewaniem |
|
Witam mam taki problem, mam Audi A4 1.9TDI z klimatronikiem i słabo daje mi ogrzewanie ciepłem. Co może być przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:07, 20 Gru 2010 |
|
|
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Po pierwsze to jest dział w którym piszesz jak rozwiązałeś jakiś problem żeby sobie ludzie mogli poczytać i nie zadawać pytań. (ktoś przeniesie teraz ten temat)
A wentylator robi normalnie wichurę czy tylko lekko wieje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:09, 20 Gru 2010 |
|
|
PiotrXXX
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z ogrzewaniem |
|
raczej normalnie wieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:34, 20 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jaką masz temperaturę na zegarze?silnik gorący czy nie ma temperatury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:26, 20 Gru 2010 |
|
|
PiotrXXX
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z ogrzewaniem |
|
silnik trzyma normalnie 90temp a na klimatroniku mam ustawione 25
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:51, 20 Gru 2010 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
zobacz czy jest dobry obieg płynu - głupie ale moze tak byc
padnieta nagrzewnica(nagromadzenie kamienia w nagrzewnicy) - tez sie zdarza
to wszystko w zasadzie jesli dobrze działa dmuchawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 2:59, 21 Gru 2010 |
|
|
PiotrXXX
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z ogrzewaniem |
|
te dwa przewody co ida do nagrzewnicy maja byc cieple?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:59, 21 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Mają być gorące tyle co silnik a ten drugi co wraca trochę chłodniejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:08, 21 Gru 2010 |
|
|
PiotrXXX
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z ogrzewaniem |
|
jak juz silnik miał 90stopni to przewody nie sa bardzo gorace tylko cieple
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:49, 21 Gru 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Przejedź się gdzieś kawałek tak żeby silnik dobrze się rozgrzał bo nie zawsze jak pokazuje CI że masz już 90 stopni to je masz.
Chwyć za oba przewody idące do nagrzewnicy, oba mają być ciepłe, różnica w ich ciepłocie jest czasem ciężka do wychwycenia.
Jeżeli oba są ciepłe to znaczy że gdzieś Ci te ciepłe powietrze spierdziela bo nagrzewnica na bank jest ciepła. Jeżeli któryś jest znacząco zimniejszy to znaczy że masz zapowietrzoną nagrzewnicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:17, 21 Gru 2010 |
|
|
TomekSaracen
Młotkowy
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice Płeć:
|
|
|
|
A może warto zamontować sobie takie [link widoczny dla zalogowanych]? Z tego co się orientuję to Webasto ma dobre urządzenia i Eberspacher.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:34, 18 Paź 2018 |
|
|
|