Autor |
Wiadomość |
konrad
Nowicjusz
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
|
problem z silnikiem |
|
witam panowie mam pytanie kuny przegryzły mi kable wysokiego napięcia te od swiec samochód zaczoł przerywać objaw nie palil na wszystkie cylindry ,wiec jak sie zaaczeło tak dziac auto przerywało i zapalila sie kontrolka pomaranczowa z logo silnika po paru metrach przerwałem jazde i wezwałem lawete.w aso powiedziiano mi ze trzeba wymienic kable i swiece wiec sie zgodziłem no problem ale wspominam ze swiece wymienione jakies dwa mies wcześniej ale ok niech robia.po paru dniach dzwonia i mówią ze olej zalewa swiece na 3 cylindrze tam gdzie byl kabel najbardziej uszkodzony i ze trzeba wymienic pierscienie na tłokach wiec prosze o pomoc czy jestem nabijany w butelke czy panowie z aso mają racje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad dnia Pon 20:43, 01 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 20:07, 01 Lis 2010 |
|
|
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
pewność bedzie jak dasz do drugiego mechanika i stwierdzi do samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:30, 01 Lis 2010 |
|
|
konrad
Nowicjusz
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
|
|
|
czyli jest takie prawdopodobieństwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:35, 01 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Może i mają rację bo jak nie palił na tym cylindrze to benzyna zmywała olej z gładzi cylindra i mogło go przytrzeć i pobiera teraz olej.Ale może jest dwa stany oleju gdy nie spalone paliwo leciało po gładzi do cylindra.Część go wyrzuciło a część do miski.Długo jeździłeś z tym przeżartym przewodem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:41, 01 Lis 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Ty Man jakies winne kuny tam grasuja w twojej okolicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:44, 01 Lis 2010 |
|
|
konrad
Nowicjusz
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
|
|
|
jakieś 5km jak zaczoł przerywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:45, 01 Lis 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
lol
sie zakleściła je..dzaca:)P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:46, 01 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | jakieś 5km jak zaczoł przerywać |
I wtedy się dowiedziałeś że ci przegryzły te przewody czy wcześniej? co to za samochód? trochę za mało przebytej drogi?ale stan oleju sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:51, 01 Lis 2010 |
|
|
konrad
Nowicjusz
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
|
|
|
stan oleju ok, sprawdzałem jak nie jechał i przerywał to zadzwoniłem po lawete i go zcholowali do aso, a samochód to mini cooper s z mechaniczną sprężarką (kompresorem)auto jest z 2005 roku i ma jakieś 69tyś przebiegu a olej na jakim jeżdze to castrol 0w30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:55, 01 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jak nie pali na 3 cylinder bo zalewa świecę to może nie ma iskry a nie że zarzuca olejem to dziura jest? coś nie gra.Sprawdzić ciśnienie i jaka jest różnica na cylindrach jak jest na tym cylindrze różnica to zrobić ciśnienie olejowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:03, 01 Lis 2010 |
|
|
konrad
Nowicjusz
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
|
|
|
samochód zabiore z aso i zawioze do zaufanego mechanika tam sprawdzimy wszystko ale boje sie najgorszego ze trzeba bedzie targać głowice ....i wymienić pierścienie ale czy to prawdopodobne ze tak sie stało auto nie bralo oleju nie było spadku mocy sam juz nie wiem. dzięki Roman 59
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:07, 01 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
A sprawdzały ci błędy jak zapaliła ci się kontrolka czy tylko rutynowo przewody i świece do wymiany.To jest ten 125KW?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 22:22, 01 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 22:15, 01 Lis 2010 |
|
|
konrad
Nowicjusz
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
|
|
|
rutyna najpierw kable swiece i koszenie jak za zboże potem wymiana pierscieni tak powiedzieli a ja pytam jakie cisnienie na tłokach czy ok czy cewka ok a oni nic nie wiedzą oni w tej kolejnośći najpierw kable czekanie 2 dni bo ze z niemiec potem swiece a nastepnie werdykt ze pierscienie i tyle w temacie a ja powiedziałem ze zapłace za swiece i kable i zabieram auto z serwisu.to jest ten works on ma 211KM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrad dnia Pon 22:25, 01 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 22:22, 01 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tak robią wymieniają aż do skutku a potem płacz i lament jak podliczą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:26, 01 Lis 2010 |
|
|
konrad
Nowicjusz
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
|
|
|
własnie tak robią dla mnie to nie mechanika tylko wymienianie części do momentu jak sie uda zrobić sprawne auto szlak mnie trafia przecież to autoryzowany serwis bmw co za ludzie tam pracują nie rozumie a ceny jak z kosmosu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:30, 01 Lis 2010 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No niestety, tak to wyglada w serwisach, do tego kadra zaliczyła pewnie rozne szkolenia ale słabo im płacą i niechce im sie myslec za bardzo;/ A co do samochodu to po wymianie swiec i kabli odebrałes to auto?? jechałes nim? jak chodzi? Szczerze troche watpie ze mogły strzelic pierscienie przy takim przebiegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:43, 01 Lis 2010 |
|
|
konrad
Nowicjusz
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
|
|
|
nie odebrałem jade we wtorek po niego wiesz ja mieszkam w krakowie a serwis mini do którego miałem zaufanie jest w katowicach organizacja lawety i pendzej utro po moje maleństwo w sume jestem przerażony djagnozą ze serwisu sam nie wiem co mam myśleć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:54, 01 Lis 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Moim zdaniem w jajo Cie robią kolego... Ciekaw jestem jak stwierdzili że to pierścienie skoro nawet ciśnienia nie sprawdzili...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:13, 02 Lis 2010 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
to jak juz odbierzesz to zobacz czy odpala, jak chodzi i napisz nam tutaj:) jak odpali i pochodzi to wykreć swiece i zobacz jak wyglada, czy jest uwalona z oleju czy jak:) Powodzenia:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 2:18, 03 Lis 2010 |
|
|
|