Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem z uruchomieniem silnika

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem z uruchomieniem silnika
Autor Wiadomość
craxik
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post problem z uruchomieniem silnika
witam
Kupiłem Ducato 2,2 JTD 2007r. multijet z silnikiem Fordowskim , w silniku olej był przemieniony w galarete po odpaleniu strasznie stukał.
Wymieniłem ze znajomym panewki i tłok który był zespawany z pierścieniami.
Po nocy na zimnym silniku samochód długo kręci by zapalić , jak zapali to strasznie dymi (jasny dym) ,po około 2 min. dym znika a silnik czasem gaśnie na wolnych obrotach.Gdy silnik dobrze się nagrzeje chodzi ładnie i cicho ale gdy go zgaszę i próbuje odpalić to nie może zakręcić jakby akumulator był słaby ,poczekam kilka minut jak trochę ostygnie pali bez problemu.Auto ma moc dobrze jeżdzi i nie kopci podzczas jazdy gdy jest zagrzany.
Sprawdziłem wtryski ,pompę , alternator ,rozrusznik i wszystko jest ok. Jedynie co, to na jednym cylindrze jest słabasza kompresja i czasami zaświeca się kontrolka (pomarańczowy silniczek)

Proszę o pomoc i z góry dziękuje.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:57, 03 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Jezeli rozrusznik nie kręci na ciepłym silniku znaczy ze tuleki są do dupy.

Płynu chłodzącego ci czasem nie brakuje? Podłącz auto pod kompa zobacz czy nie wywala zadnego błędu.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:30, 04 Paź 2010 Zobacz profil autora
craxik
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
rozrusznik sprawdzał elektryk i powiedział że jedna tulejka jest trochę wyrobiona ale to nie ma wpływu na działanie rozrusznika . Komputer był podpięty i jedynie jedna świeca żarowa jest padnięta.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:28, 04 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź ciśnienie na cylindrach i ile ma na tym co był zatarty tłok ale jak był zatarty tłok to i tuleja cylindra była porysowana.Bo jeżeli pierścienie były zespawane z tłokiem to od czego się zespawały??pod wpływem tarcia o tuleję cylindra to i tuleja jest porysowana i jak ma on chodzić??A stukał ci ten tłok co był zatarty.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:35, 04 Paź 2010 Zobacz profil autora
craxik
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
tak,tłok stukał .


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:23, 04 Paź 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin