Autor |
Wiadomość |
craxik
Nowicjusz

Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
problem z uruchomieniem silnika |
|
witam
Kupiłem Ducato 2,2 JTD 2007r. multijet z silnikiem Fordowskim , w silniku olej był przemieniony w galarete po odpaleniu strasznie stukał.
Wymieniłem ze znajomym panewki i tłok który był zespawany z pierścieniami.
Po nocy na zimnym silniku samochód długo kręci by zapalić , jak zapali to strasznie dymi (jasny dym) ,po około 2 min. dym znika a silnik czasem gaśnie na wolnych obrotach.Gdy silnik dobrze się nagrzeje chodzi ładnie i cicho ale gdy go zgaszę i próbuje odpalić to nie może zakręcić jakby akumulator był słaby ,poczekam kilka minut jak trochę ostygnie pali bez problemu.Auto ma moc dobrze jeżdzi i nie kopci podzczas jazdy gdy jest zagrzany.
Sprawdziłem wtryski ,pompę , alternator ,rozrusznik i wszystko jest ok. Jedynie co, to na jednym cylindrze jest słabasza kompresja i czasami zaświeca się kontrolka (pomarańczowy silniczek)
Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:57, 03 Paź 2010 |
|
 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Jezeli rozrusznik nie kręci na ciepłym silniku znaczy ze tuleki są do dupy.
Płynu chłodzącego ci czasem nie brakuje? Podłącz auto pod kompa zobacz czy nie wywala zadnego błędu.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:30, 04 Paź 2010 |
|
 |
craxik
Nowicjusz

Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
rozrusznik sprawdzał elektryk i powiedział że jedna tulejka jest trochę wyrobiona ale to nie ma wpływu na działanie rozrusznika . Komputer był podpięty i jedynie jedna świeca żarowa jest padnięta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:28, 04 Paź 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź ciśnienie na cylindrach i ile ma na tym co był zatarty tłok ale jak był zatarty tłok to i tuleja cylindra była porysowana.Bo jeżeli pierścienie były zespawane z tłokiem to od czego się zespawały??pod wpływem tarcia o tuleję cylindra to i tuleja jest porysowana i jak ma on chodzić??A stukał ci ten tłok co był zatarty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:35, 04 Paź 2010 |
|
 |
craxik
Nowicjusz

Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
tak,tłok stukał .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:23, 04 Paź 2010 |
|
 |
|