Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem ze sciaganiem na prawo ww t4 2,5 disel

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem ze sciaganiem na prawo ww t4 2,5 disel
Autor Wiadomość
Gość







Post problem ze sciaganiem na prawo ww t4 2,5 disel
Witam serdecznei potrzbuje dobrej rady! Mam ww t4 97 r 2,5 tdi po zakupie ok 4 miesiecy temu auto prowadzilo sie super nie sciagało w prawo ani w lewo jedynie co bylo do wymiany to drazki kierownicze poniewarz byly wybite wiec zakupiłem wymieniłem byly identyczne jak stare po wymianie ustawilem zbierznosć w dobrym zakladzie i auto nadal ciagnie w prawo !!! POMOCY juz nie wiem co mam zrobic ???????
Pią 15:03, 05 Mar 2010
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
Cześć. Jeżeli zbieżność jest ustawiona dobrze, to spróbuj zamienić opony z przodu, lewą na prawą. Nieraz się zdarza, że to wina opon. I upewnij się że cała geometria była zrobiona a nie tylko zbieżność. O ile pamiętam to w T4 ustawia się również kąt pochylenia koła, a co do kąta wyprzedzenia to nie jestem pewien.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:17, 05 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Stawiam na opony lub ciśnienie
Pią 22:01, 05 Mar 2010
Gość







Post
Kurcze koledzy oponki zmieniłem,cisnienie ok wiec moze ta geometria samochodu ale czy to by sie moglo stac po wymianie tych drazków???? przyznam ze pare mlotków koncówka dostala zeby ja wyjac i moze cos sie przestawilo. Dziekuje za podpowiedz postaram sie ustawic geometrie i wtedy sie odezwe co i jak.
Pią 22:40, 05 Mar 2010
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
A czy sprawdzales auto na szarpakach?? ściaganie może powodowac luz na tulejach gumowo metalowych, sworzniach. Zwłaszcza odczuwalne to jest przy przyspieszaniu lub puszczaniu nogi z gazu.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:04, 05 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Na szarpakach byłem i jest delikatny luz na jednej tulejce i nic pozatym!
Sob 9:16, 06 Mar 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
rsredstar1 napisał:
Na szarpakach byłem i jest delikatny luz na jednej tulejce i nic pozatym!


Na szarpakach to i na nowej tulejce pokarze jak nie jest pełna guma.u ciebie przestaw trochę na wahaczu prawym z tyłu jest regulacja mimośród i wahacz wysuń na zewnątrz i koło pójdzie lekko do przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:40, 06 Mar 2010 Zobacz profil autora
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli jedziesz na geometrię, to człowiek który to robi, przede wszystkim powinien sprawdzić zawieszenie i układ kierowniczy, jeżeli są jakiekolwiek luzy, to robienie geometrii nie ma sensu, a jeżeli już zrobił to powinieneś mieć wydruk. Jeżeli go masz, to dla przejedź się do innego zakładu, który ma sprzęt i pokaż im wydruk a oni powiedzą Ci czy kąty są ok. Jeżeli nie to jedź na poprawkę. Mogli z lenistwa zrobić tylko zbieżność a resztę olali.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:10, 06 Mar 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Mogę się założyć, że przy wymianie końcówek nie ustawiłeś wszystkiego jak było, wystarczy jeden obrót w złą stronę i już nosi, może nakrętkę kontrującą poluzowałeś mocniej i potem końcówkę wkręciłeś dalej? do tego pojechałeś na zbieżność do osoby która zrobiła to na odpierdol, jedź do nich i każ to naprawić bo wyrzuciłeś kasę w błoto.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:11, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Panowie chyba znalazlem przyczyne !! Prawe koło jest przesuniete do tyłu o ok 2 cm czyli wyglada na to ze dostało strzał i teraz nasówa sie problem jak to zlikwidowac ?? czy jest jakas regulacja zeby je przesunąć do przodu? uchwyty na ktorych trzyma sie wachacz sa proste i nie widac zeby byly naciagane a wiec sam juz nie wiem dlaczego tak jest! wczesneij bylo ok nic nie sciagalo.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 15:49, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pon 15:45, 08 Mar 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pisałem ci w poprzednim poście z tyłu na tylnej tulejce wahacza jest regulacja mimośród ,wychyl wahacz na zewnątrz.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:13, 08 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Zrobiłem tak jak napisałeś lecz koło nie wiele sie przesuneło i nadal ciagnie Sad
Pon 18:22, 08 Mar 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz drugą stronę i zobacz jeszcze na górnym sworzniu tam też masz regulację.Albo spróbuj wycofać lewe koło na tym mimośrodzie.Zbieżność ustaw bliżej zera.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:39, 08 Mar 2010 Zobacz profil autora
cynio
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Northolt
Płeć: Mężczyzna

Post
Panowie nie pojmuję czemu chłopak ma robić to sam?? Skoro był na geometrii i za nią zapłacił to powinien jechać z reklamacją!!! Z tego co pisze to jest źle ustawiony kąt wyprzedzenia, więc powinno to zostać ustawione, no chyba że warsztat zaproponował mu wersję "oszczędną", czyli robimy zbieżność i spadaj. Ale jeśli zapłaciłeś za kompletną geometrię to wal chłopie do nich niech poprawiają. Sam na oko nigdy jej poprawnie nie ustawisz a możesz tylko stracić kasę jak Ci zetnie po jakimś czasie opony.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:09, 09 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin