Autor |
Wiadomość |
Gość
|
problem ze sciaganiem na prawo ww t4 2,5 disel |
|
Witam serdecznei potrzbuje dobrej rady! Mam ww t4 97 r 2,5 tdi po zakupie ok 4 miesiecy temu auto prowadzilo sie super nie sciagało w prawo ani w lewo jedynie co bylo do wymiany to drazki kierownicze poniewarz byly wybite wiec zakupiłem wymieniłem byly identyczne jak stare po wymianie ustawilem zbierznosć w dobrym zakladzie i auto nadal ciagnie w prawo !!! POMOCY juz nie wiem co mam zrobic ???????
|
|
Pią 15:03, 05 Mar 2010 |
|
|
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
Cześć. Jeżeli zbieżność jest ustawiona dobrze, to spróbuj zamienić opony z przodu, lewą na prawą. Nieraz się zdarza, że to wina opon. I upewnij się że cała geometria była zrobiona a nie tylko zbieżność. O ile pamiętam to w T4 ustawia się również kąt pochylenia koła, a co do kąta wyprzedzenia to nie jestem pewien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:17, 05 Mar 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Stawiam na opony lub ciśnienie
|
|
Pią 22:01, 05 Mar 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Kurcze koledzy oponki zmieniłem,cisnienie ok wiec moze ta geometria samochodu ale czy to by sie moglo stac po wymianie tych drazków???? przyznam ze pare mlotków koncówka dostala zeby ja wyjac i moze cos sie przestawilo. Dziekuje za podpowiedz postaram sie ustawic geometrie i wtedy sie odezwe co i jak.
|
|
Pią 22:40, 05 Mar 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A czy sprawdzales auto na szarpakach?? ściaganie może powodowac luz na tulejach gumowo metalowych, sworzniach. Zwłaszcza odczuwalne to jest przy przyspieszaniu lub puszczaniu nogi z gazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:04, 05 Mar 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Na szarpakach byłem i jest delikatny luz na jednej tulejce i nic pozatym!
|
|
Sob 9:16, 06 Mar 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Na szarpakach byłem i jest delikatny luz na jednej tulejce i nic pozatym! |
Na szarpakach to i na nowej tulejce pokarze jak nie jest pełna guma.u ciebie przestaw trochę na wahaczu prawym z tyłu jest regulacja mimośród i wahacz wysuń na zewnątrz i koło pójdzie lekko do przodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:40, 06 Mar 2010 |
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
Jeżeli jedziesz na geometrię, to człowiek który to robi, przede wszystkim powinien sprawdzić zawieszenie i układ kierowniczy, jeżeli są jakiekolwiek luzy, to robienie geometrii nie ma sensu, a jeżeli już zrobił to powinieneś mieć wydruk. Jeżeli go masz, to dla przejedź się do innego zakładu, który ma sprzęt i pokaż im wydruk a oni powiedzą Ci czy kąty są ok. Jeżeli nie to jedź na poprawkę. Mogli z lenistwa zrobić tylko zbieżność a resztę olali.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:10, 06 Mar 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Mogę się założyć, że przy wymianie końcówek nie ustawiłeś wszystkiego jak było, wystarczy jeden obrót w złą stronę i już nosi, może nakrętkę kontrującą poluzowałeś mocniej i potem końcówkę wkręciłeś dalej? do tego pojechałeś na zbieżność do osoby która zrobiła to na odpierdol, jedź do nich i każ to naprawić bo wyrzuciłeś kasę w błoto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:11, 07 Mar 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Panowie chyba znalazlem przyczyne !! Prawe koło jest przesuniete do tyłu o ok 2 cm czyli wyglada na to ze dostało strzał i teraz nasówa sie problem jak to zlikwidowac ?? czy jest jakas regulacja zeby je przesunąć do przodu? uchwyty na ktorych trzyma sie wachacz sa proste i nie widac zeby byly naciagane a wiec sam juz nie wiem dlaczego tak jest! wczesneij bylo ok nic nie sciagalo.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 15:49, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 15:45, 08 Mar 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Pisałem ci w poprzednim poście z tyłu na tylnej tulejce wahacza jest regulacja mimośród ,wychyl wahacz na zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:13, 08 Mar 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Zrobiłem tak jak napisałeś lecz koło nie wiele sie przesuneło i nadal ciagnie
|
|
Pon 18:22, 08 Mar 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zobacz drugą stronę i zobacz jeszcze na górnym sworzniu tam też masz regulację.Albo spróbuj wycofać lewe koło na tym mimośrodzie.Zbieżność ustaw bliżej zera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:39, 08 Mar 2010 |
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
Panowie nie pojmuję czemu chłopak ma robić to sam?? Skoro był na geometrii i za nią zapłacił to powinien jechać z reklamacją!!! Z tego co pisze to jest źle ustawiony kąt wyprzedzenia, więc powinno to zostać ustawione, no chyba że warsztat zaproponował mu wersję "oszczędną", czyli robimy zbieżność i spadaj. Ale jeśli zapłaciłeś za kompletną geometrię to wal chłopie do nich niech poprawiają. Sam na oko nigdy jej poprawnie nie ustawisz a możesz tylko stracić kasę jak Ci zetnie po jakimś czasie opony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:09, 09 Mar 2010 |
|
|
|