Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Problem ze skuterem: |
|
Witam, od wczoraj w nocy mam problem ze skuterem, było to mniej więcej tak:
Nie wiem czy to ma z tym związek ale: wjechałem w dość odczuwalną dziurę, po jakimś kilometrze ze skutera zaczął się wyraźnie wydobywać dźwięk, takie brzęczenie czy rzegotanie, ale tylko przy najwyższych obrotach, gdy spuściło się trochę z gazu, brzęczenie przestawało.. Jakąś minutę dalszej jazdy, skuter bardzo osłabł tz. okropnie stracił moc, bardzo wolno się rozpędzał, po chwili takiej jazdy puściłem gaz, skuter wtedy momentalnie zgasł i od tej pory nie mogę go odpalić.. Od tej dziury do momentu kiedy mi zgasł skuter, przejechałem jakieś 1,5 do 2 kilometrów.
Dzisiaj rano zauważyłem, że odczepiła się jedna rureczka (z tego co widzę od jakiegoś oleju) która idzie z silnika do filtra powietrza.. Zamontowałem ją z powrotem do kranika (obok filtra), przeczyściłem nawet filtr powietrza.. ale bez zmian jak, skuter nie odpalał tak nie odpala..
Nie znam się dobrze – nie jestem mechanikiem, nie wiem czy to ma w ogóle związek z tym odczepionym wężykiem i co tak naprawdę daje ten wężyk z olejem który idzie do filtra powietrza ..?
Wiec proszę mechaników o pomoc, co się stało i co powinienem teraz zrobić – z góry wielkie dzięki
Pozdrawiam.
|
|
Sob 14:46, 01 Maj 2010 |
|
|
|
|
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
|
|
nie jestem specem od SKUTERÓW , ale jeśli twój silnik to dwusuw to rurka o której piszesz , prawdopodobnie jest do smarowania silnika . Co za tym idzie zatarłeś silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:06, 02 Maj 2010 |
|
|
Du-Di
Młotkowy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
|
|
|
Jako ,ze jest to mój pierwszy post ,a zacząć od czegoś trzeba to potwierdzam wypowiedź kolegi: tą rurką podawany był ( jest ) olej do mieszanki , brak oleju powoduje zatarcie silnika ( mowa o 2T ) Powinieneś zmierzyć ciśnienie w cylindrze, a w ostateczności zdjąć głowicę i cylinder.Zobaczysz w jakim stanie jest cylinder w środku,tłok oraz pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:10, 02 Maj 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Jezeli to czterosuw to jest to przewód od odmy;) I nie ma znaczenia cczy jest podłączony czy tez nie... Opisz troche swój motor chociaz tyle czy to dwu czy czterosuw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:12, 02 Maj 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|