Autor |
Wiadomość |
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
Renault kangoo dci brak mocy wyzsze spalanie |
|
ostatnio jezdzac sluzbowym kangoorem 1.5dci60 kodu silnika nie znam.
stracil na mocy pod gorke to na 2 ledwo jedzie i nieraz tzeba 1 wrzucic eby podjechac i takze zaczal wiecej palic.jak wczesniej na baku robilem 850-900km tk teraz 650-700.Kolejna rzecz to niekiedy na cieplym pali za trzecim razem,zatrzesie nim az buda cala chodzi ale nie zapali i nieraz tez po rozgrzaniu przy ruszanu strasznie cos szarpie taki łomot jak przy probie palenia kiedy nie chce zaskoczyc wlasnie.co mu moze dolegac?
w poniedzialek pojade z nim do serwisu ale chcialem tez Was zapytac o porade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:00, 18 Cze 2011 |
|
|
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
co do mocy to przepływomierz może być jak i turbina a jak filtr powietrza wygląda i paliwa co do łomotu może poduszka pod silnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:11, 18 Cze 2011 |
|
|
QUSY
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Może być też wtrysk padnięty, na pracującym silniku odłączaj po kolei wtyczki od wtrysków. Jeśli nie będzie różnicy w pracy silnika po odłączeniu danego wtrysku wtedy będziesz wiedział który jest uszkodzony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:17, 19 Cze 2011 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
To są tylko przypuszczenia bez podłączenia pod kompa, sprawdzenie ciśnienia paliwa i sprężania to za wiele się nie dowiemy.
Jaki przebieg i rok auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:31, 19 Cze 2011 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Witam. Obstawiam probleme z turbem. Myślę że padło sterowanie turbiny(padła cewka sterująca turbiną lub zgnił przewód od sterownika do cewki) miałem takie przypadki kilka razy co nie znaczy że padło co innego. Zacznij od podpięcia pod kompa. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:57, 19 Cze 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
jutro go wstawie na warsztat i podepnie sie komputer i moze wyjdzie co jest nie halo.
to jest chyba 2001 rok przebieg aktualny 110tysiecy.turbo slychac zalacza sie slychac jak pracuje swiszczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:43, 19 Cze 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
poduszki wydja sie byc dobre.
po podlaczeniu pod komputer pokazywalo 3 bledy obwod swiec moze ktoras jest przypalona,nie spawdzone zostalo,obwod pedalu gau ktory pozniej juz sie nie pojawil oraz czujnik oznaczenia cylindra.
i tu byl podmieniany ten czujnik od drugiego kangura w ktorym nie ma zadnych bledow(a znim tez cos jst niee tak bo chodzi np pol dnia i gasnie sam)
i po podmianie wciaz ten blad wyskakuje razem z obwodem swiec.
napiecie na wtyczce sprawzone i dohodzi 12v zwrotne jest 5v.
cisnienie na listwie wedlug komputera podczas odpalania tez dobre 230mbar
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Pon 13:35, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 13:34, 20 Cze 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
a ten czujnik oznaczenia cylindra to jest czujnik polozenia walu tylko opisany w ten sposob czy to bedzie jakis inny czujnik?
jakies sugestie co moze byc nie tak z tym bledem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 7:04, 21 Cze 2011 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
podaj kody błedów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:08, 21 Cze 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
kodow niestety nie zapamietalem.napisalem same opisy.nie jestem pewien ale bodajze p1008bylo,ale to strzelam z pamieci.
sam czujnik pozycji cylindra podmieniony z dobrego kangoo w ktorym w pamieci sterownika jest czysto po podlaczeniu do drugiego auta wyskakuje ten czujnik.
napiecie dochodzi jak rowniez napiecie zwrotne do sterownika tez jest.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Wto 16:03, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 15:52, 21 Cze 2011 |
|
|
doman
Nowicjusz
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
Hej.
Co do mocy może być tak ze się zarypał sadzą egr wtedy właśnie nie ma mocy.
Jeżeli podłączane auto jest do dobrego kompa to można na wykresie sprawdzić pracę egr (czy się zamyka do końca) ewentualnie przeczyścić.
Sprawdzić pedał gazu czy komputer czyta zakres od 0% do 100%.
Co do drugiego kangura to obstawiam czujnik położenia wału ewentualnie na początek przeczyścić styki kontakt spray, wymienić filtr paliwa.
Dokładnie taki sam przypadek miałem w clio 1.5dci (tam jednak komputer rejestrował błąd).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:50, 22 Cze 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Hej.
pedal gazu na kompie pokazuje watosci od 0.08mv do 1v jak dobrze pamietam i nie bylo z nim problemu,choc wykryl go program aczkolwiek pozniej juz tego bledu nie wykrywalo.egr sie sprawdzi .
a co do drugiego kangoo to tam bylo czysto w bledach a podmieniony czujnik walu z niego wyskakuje wciaz.
turbo jest zachlapane olejem w tym pierwszym i glosno chodzi.
dzieki za odpowiedz,pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:36, 23 Cze 2011 |
|
|
|