Autor |
Wiadomość |
Gość
|
ropa dostaje sie do turbo mondeo 1,8 td |
|
witam . Objaw jest taki ze na wolnych obrotach 820 chodzi okolo 30 sec albo krucej , po tym czasie zaczyna sie dusic i obroty rosna samoczynnie do okolo 4,500 wtedy spadaja i znow przez chwile chodzi normalnie . sprawdzilem wiele i w koncu wyjelem intercoler a w nim znalazlem ROPE i teraz sie glowie skad ona tam To jest przyczyna skokow obrotow , ale skad . POZDRAWIAM
|
|
Wto 12:47, 17 Mar 2009 |
|
|
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
napewno ropa? hmm olej to tak ale z ropa to sie nie spotkałem, zobaczymy co chlopacy powiedza na ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:53, 17 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Witaj,kolego.Na moje oko,musiał byś sprawdzić najpier wtryski(ale potrzebujesz specjalny przyżąd),a jeżeli okaże sie że są dobre to musisz zobaczyć też pompe wtryskową!!!TO JEST MOJE ZDANIE???Jeżeli pomogłem,to prosze o pochwałe.DZIEKI.,i pozdrawiam.
|
|
Wto 13:05, 17 Mar 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Mam takie samo zdanie jak sharkys.Sprawdz czy to czasem nie olej.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:27, 17 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
ja w audi miałem praypadek podobny, przyciągli go do mnie po zrobieniu głowicy wszystko było poskładane tylko jeden wężyk był pomylony przelew ropy podpięty kolektora ssącego. Może u ciebie było coś grzebane i ktoś coś pochrzanił. u mnie cała ropa z przelewu szła na tłok i takie same objawy były jak mówisz.
|
|
Wto 20:20, 17 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
panowie moze nie jestem Kopernik ale wiem co to ropa a co olej , zwlaszcza olej z diesla . Przejrze wezyki bo nie wiem co i kto tam grzebal . Pojde tropem RAFALA 5 juz kilku madrych to ogladalo i nic . Ze glowica ze zawory i po chwili roskladaja recy o
i mowia ZE NIE ROZUMIEJA ! umowilem sie w sobote na mierzenie cisnienia , zobaczymy ! Auto jak jedzie jest bardzo zywe i mocne i nie kopci < jest tak jak powinno byc . Ziomy popytajcie swoja droga i dajcie znac .PO 100 KROC DZIEKI ZA ZAINTERESOWANIE , POZDRO
Poprawiłem posta/Ortografia
|
|
Wto 23:03, 17 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
A moze glowica uszkodzona i pod wplywem temperatury sie rozszczelnia ale nawet jak by to któredy do intercoolera
|
|
Śro 19:03, 18 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Czy moze sie ktos cos dowiedzial dzis w tej nie typowej sprawie , jesli tak to prosze napiszcie jestem w desperacji z tym problemem !
|
|
Czw 1:27, 19 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
w vw o którym pisałem wyżej było podobnie tylko że w stopniu bardziej zawansowanym to znaczy wyglądało że silnik się rozbiega nawet nie bardzo zgasić można było dziada . obroty rosły na max i spadały ,dlatego wnioskuje że że twój ma za dużą dawkę ropki może przez wtryski sprawdzałeś?? a jak go zimnego zapalasz to jak z dymkiem?
|
|
Czw 17:50, 19 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
witam . Dymu brak przy odpalaniu poza norma diesla . obstawiam na glowice lub zawory , w okolicach soboty lub niedzieli bede ja zwalal bo nie widze innego wyjscia .Gdzies tam cos jest nie tak i tylko taka jest mozliwosc dostania sie swiezej ropy do ukladu powietrza ze jest tloczone cisnieniem z cylindrow bo jest wyzsze od cisnienia z turbiny . w czasie jazdy jest ok bo tak jakby ciagnie to wszystko razem i w momencie kiedy pracuje na wolnych to to paliwo co sie nazbiera w tym czsie jest podane wraz z powietrzem i hops na 4500 dzieki RAF ale to audi to ktos cos pomieszal a u mnie po prostu sie zesralo !!! pozdro
|
|
Pią 1:32, 20 Mar 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|