mam problem z wymianą rozrządu w ww aucie. rozrząd na pasku( praktycznie te sam co 2.0 hdi 136km)
wiec tak:
Na kole wałka rozrzadu mam dziure na blokade( mniej wiecej na godzinie 16)wiec zablokowałem. Wał sobie zaznaczyłem na kole. założyłem nowy pasek i reszte - furak nie odpala. 1000pomysłów i nic. założyłem stary pasek - odpalił od strzała. załozyłem nowy - dupa. teraz nie pali ani na starym ani na nowym. komp wywala czujnik położenia wału. podmieniony - dalej to samo. Stawiam ze rozrzad jest źle ustawiony. Tak sie kończy jak sie chce czasu przyoszczedzić. Podrzućcie prosze schemat, ewentualnie jakiś pomysł niestety ori blokad do tego nie posiadam.
Jeśli to samo co 2.0 hdi to przedwszytskim jest luźne koło wału i trzeba wycentrować na klinie. Blokady to drut 6 pod rozrusznik odpowiednio wygięty. Drugi wałek przeniesiony jest łańcuchem wiec z głowy. A wogóle niewiem jak w fordzie ale w 2.0 hdi 136km na wale jest "talerz" informujący czujnik położenia wału co i jak, moze on Ci gdzies na klinie się ślizgną i nie siedzi w dobrej pozycji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Nie 10:15, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach