Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Rozrząd focus mk2 1.6 duratec |
|
Pany... katastrofa! Zagalopowałem się w tym rozrządzie, bez blokad go zdjąłem i oczywiście gówniane kółko na wale się przestawiło. Na wałkach też nie ma klinów.
Jak to teraz poskładać?
Bo mam taki plan:
Znajde blokade wału.
Skręcę wał na gotowo
poluzuje koła wałków
założe pasek kiedy wał będzie na blokadzie i wałki też.
dokrece koła wałków
I powinno być dobrze co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:25, 01 Sie 2012 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Blokada wału jest po lewej stronie [zobacz jest zaślepka wkręcona] wałki blokujesz z tyłu [są wycięcia] wcześniej poluzuj koła rozrządu żeby się lekko kręciły a nie przechylały się,zakładasz pasek naciągasz zostało ci tylko dokręcić koła.Tylko nie używaj blokady wałków do podtrzymania przy dokręceniu bo ci rozerwie końcówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:12, 01 Sie 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
kurcze no to lekki kanał, trzebabyło chociaż sobie znaki domalowac, szybciej niz blokady, a w razie cos mozna sprawdzic.
Wałki masz nie ruszone tak? Pasek zrzucony? Da sie z tyłu włożyć płaskownik(np suwmiarke) w wyciecia, jak w zetecu?? To miałbys wałki zblokowane. Teraz tylko wał trzeba przyblokowac, musisz znaleźć rozmiar blokady i cos takiego dotoczyć. Tam jest chyba gwint na śrube M10 i potem walec srednicy 5mm długosci 47mm,ale to jest niepotwierdzone info. wiec trzeba by to jeszcze sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:26, 01 Sie 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Światełko w tunelu!
Nikt nie ma u mnie blokady wału ale mój koleś ją ma i mi ogarnie ją jutro. Jak będę ją miał to zdejmę z niej wymiary i oczywiście zapodam bo różnią się od tych w zetecku. Wałki blokuje się płaskownikiem 5mm bo w zeteku chyba jest cieńszy.
No i zobie tak jak zaplanowałem a Roman potwierdził.
Myślę że będzie dobrze a jeszcze pare godzin temu myślałem "a co to taki rozrządzik w benzynce - pikuś"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:56, 01 Sie 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No ratunkuuu!!!
Auto oddałem działające elegancko. Klient pojechał, zgasił auto po czym w nocy gdzieś jechał i auto zaczeło kuleć...
Przyjechał dziś do mnie, po podłączeniu pod kompa wyszło że Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Po skasowaniu błędów i odpaleniu auto nadal jak by nie pali na jeden cylinder i pojawia się jeden błąd (P1000 błąd nieznany, błąd stały)
I co ja mam począć? Jutro sprawdze czy rozrząd pasuje na blokady i dalej nie wiem... Możliwe że się przestawił i wypada zapłon na jednym nylindrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:36, 03 Sie 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wypadanie zapłonu to może być świeca,przewód,cewka jeśli są na każdą świecę jak jedna cewka z czterema wyjściami to 1-4 iskra jest na dwóch świecach i 2-3 też na dwóch .P1000 coś grzebałeś interfejsem i masz nie dokończone sprawdzenie.Rozrząd jak by się przestawił to wyszła by synchronizacja czujników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:19, 03 Sie 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Tam jest jedna cewka.
Grzebać nie grzebałem za wiele bo tylko skasowałem błędy. teraz się engine nie świeci ale auto nadal kuleje. W tych autach jest to dość frajersko zrobione bo w komorach gdzie świece są wkręcone zbiera się woda. Sprawdzę świece, może to któraś z nich jest padnięta, mimo że właściciel zarzeka się że je sprawdzali przy zakładaniu gazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 8:14, 04 Sie 2012 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
moim zdaniem swiece bo z ta woda to masz racje --stoi tam i niekiedy wlajzi w swiece i tak sie dzieje,,,ale z tego co piszesz to po twojej robocie ktos zakladal gaz????moze on cos pokombinowal
albo zle zrozumialem twego posta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:53, 04 Sie 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
spokojnie, ja mysle ze to 2 oddzielne sprawy. Zmien świece np 3 z 4 i zobacz czy zapłon wypada na 3 czy na 4. tak samo z kablami. a jak nie to cewka:) jakas róznica zimny? ciepły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:16, 05 Sie 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak nie dygnąłeś zaworu przy ustawieniu? to powinien chodzić ale pisałeś że po ustawieniu rozrządu chodził dobrze,tylko na drugi dzień zaczął szwankować ale ciśnienie możesz mu sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 8:44, 05 Sie 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Sprawdzałem dwa razy czy rozrząd pasuje na blokady i pasuje więcej niż idealnie.
Kabli i świec nie chciało mi się zamieniać bo miałem strasznie pracującą sobotę (najechało się pilnych tematów w ciężarówkach)
Dałem sobie spokój z poszukiwaniami bo się z robotą nie wyrabiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:23, 05 Sie 2012 |
|
|
|