Autor |
Wiadomość |
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
rozrząd renault scenic 1.8 16v |
|
Witam. mam mały problem a bardziej pytanie. jak ustawić wałki w tym silniku. wał wiem jak zablokować i ustawić. ale wałki. wałki mają 2 otwory i gdy ustawi się je poziomo że tak nazwę wtedy grzywka jest idealnie w górze i wtedy tłok w gmp czyli tak jak powinno być ale 2 wałek jest popchnięty o ok 1 ząbek. gdzieś na jakieś instrukcji widziałem że podczas ustawiania są równo i nie wiem jak zrobić. tak jak jest czy inaczej. tata mówi że jak jeździł ten samochodem to jakiś mułowaty był podłóg naszego. Liczę na waszą pomoc. części jutro będą i wypadało by poskładać Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barteek933 dnia Czw 18:33, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 18:23, 13 Wrz 2012 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest 1.8 to blokada wchodzi w wał bo przy 1.6 wkręcasz blokadę i wał dochodzi do blokady do ustawienia wałków wyciąg z tyłu głowicy zaślepki i wałki ustaw tymi mniejszymi wycięciami do dołu i włóż blokadę i wałki masz ustawione,zaślepki zabijasz s powrotem tylko lekko posmaruj silikonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:29, 13 Wrz 2012 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
czyli jak bo jakoś nie zrozumiałem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:20, 13 Wrz 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | czyli jak bo jakoś nie zrozumiałem ... |
Pisałeś że wiesz jak blokować wał,wykręć zaślepkę z bloku jest po prawej stronie rurki co wchodzi bagnet do oleju i tam wkładasz blokadę przy 1.8 a przy 1.6 wkręcasz blokadę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:38, 13 Wrz 2012 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
to wiem ale mi chodzi o wałki. czy oba mają być ustawione tak samo czy jakaś różnica jest. bo teraz jeden wałek był przestawiony o jeden ząbek według drugiego. jak tłok jest w gmp to wszystkie zawory mają być zamknięte ? bo według znaków jak było do tej pory ssące są zamknięte a wydech o ząbek przyśpieszony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:49, 13 Wrz 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jest ustawienie wałków z tyłu włurz blokadę i zakładaj pasek a takie ustawianie na oko ząbek w tą a ząbek w tamtą i po krzywkach to nie to i przy tak dokładnym ustawianiu.A jeszcze jak jest czujnik położenia wałka rozrządu może nie być synchronizacji czujników.A jak nie dajesz rady to zaprowadź do kogoś co robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:16, 13 Wrz 2012 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
jak masz tak odpowiadać to w ogóle nie odpowiadaj, pytam po raz ostatni na jakie znaki ustawić wałki , bo jeszcze nic nie jest rozebrane tylko odkręcone kółko na wale od paska wieloklinowego ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:28, 13 Wrz 2012 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
kolego przeciez wszystko masz napisane wyzej,tak jak ci roman napisal ,
chyba ze masz klopot z czytaniem
naciecia na walkach ustaw do dolu i zaloz blokade i po klopocie
co jeszcze chcesz wiedziec ,bo moim zdaniem lepiej i taniej ci to wyjdzie jak zaprowadzisz auto do mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:53, 13 Wrz 2012 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
tylko jakimi wycięciami bo nie mogę tego skojarzyć bo ja tam nie widzę ....
i gdzie są te jakieś zaślepki w głowicy ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barteek933 dnia Pią 6:24, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 6:22, 14 Wrz 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zaślepki są a pod zaślepkami w wałkach wycięcia;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:20, 14 Wrz 2012 |
|
|
aba667
Młotkowy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Z tyłu wałków rozrządu masz plastikowe zaślepki. Trzeba je wyrwać, pewnie się zniszczą, ale w zestawie rozrządu będziesz miał nowe. I tak wałki są nacięte, w nacięcia wkładasz blokadę i jak masz zablokowany dół to wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:47, 14 Wrz 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Uwaga nie ma klinów na wałkach i wale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:58, 14 Wrz 2012 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
dobra dzięki już wszystko ogarnięte. pierwszy raz robię rozrząd w renaul'cie i nie wiedziałem gdzie szukać znaków do wałków . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:04, 14 Wrz 2012 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
przecież tam nie masz znaków to czego ty szukałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:19, 14 Wrz 2012 |
|
|
|