Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Rzeźba przy hamulcach :] |
|
Witam,
jak pisałem wcześniej jestem w posiadaniu Mavericka, auto jest dość źle utrzymanie przez to wymaga cyklicznego wkładu mojej pracy.
Ostatnio zabrałem się za hamulce, miałem ubytek płynu z zaworu tzw korektora siły hamowania tylnej osi. Postanowiłem go wywalić Cały zawór działa na tej zasadzie że im bardziej załaduje się auto tym większe ciśnienie daje na tylną oś. Przy okazji wymieniłem wszystkie przewody hamulcowe, zregenerowałem pompkę hamulca bo przepuszczała dość solidnie. Przy tej robocie zdziwił mnie fakt że pompka 2 układowa zasila jednym układem tylko jedne koło, lewe przednie a drugi układ idzie do prawego przedniego koła, tam jest trójnik dalej idzie do tylnej osi i dzieli się na tylne koła. Czy zasadne będzie jeśli sprawię że przednia oś będzie na jednym układzie a tylna na drugim? Bo teraz podczas silnego hamowania czuję że przednia oś nie hamuje równo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:14, 27 Sie 2010 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest po to żeby ci nie blokowały przednie koła bo jak naciśniesz pierwsze uderzenie hamulca hamuje ale z tyłu korektory ci puszczają i ci spada ciśnienie i puszcza przód bo jest na jednym przewodzie zasilającym.Bo korektor masz z dźwignia i sprężyną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 7:17, 28 Sie 2010 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No ok ale jak zrobię tak że jeden układ zasilać będzie pierwsza oś a drugi drugą to wszystko będzie elegancko? Bo generalnie ten korektor to jest po to żeby przy hamowaniu mnie bokiem nie postawiło na wskutek za mocengo hamowania tyłu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:47, 29 Sie 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Może,tylko czy ci starczy płynu z tej sekcji pompy która pójdzie na tył,jakie duże masz tylne cylinderki? żeby pedał nie szedł na dwa razy.Bo komora która idzie na tył nawet jest krótsza.A tu ci wspomaga przednia sekcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:44, 29 Sie 2010 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
O widzisz... o tym nie pomyślałem. Ale co tam, przeprowadzę eksperyment i się okaże, dużo roboty przy tym nie ma a miedziane przewody nie są drogie 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:10, 02 Wrz 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Masz rację a końcówki na przewodach też można zarobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:50, 02 Wrz 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|