Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Schematy rozrządów do VW VR5 i BMW 323 |
|
Potrzebuję Schemay łańcuszków rozrządu do BMW 323 E46 z 99 roku i VW passata VR5 z 99 roku.
Słyszę w obu przypadkach stukot dochodzący z rejonu rozrządu, w przypatku BMW występuje to czasami a VW KIEDY silnik jest zimny, potem to już tylko delikatny stukocik. Nie chce niczego rozbierać bez schematu. Może ma takie ktoś lub wie gdzie je tanio dostać oraz narzędzia specjalistyczne. Mam ochote kupic program Autodata ale 2000zł to trochę dużo. Bardzo proszę o pomoc i z góry serdecznie dziękuje.
Mariooo
|
|
Pon 2:30, 14 Sty 2008 |
|
|
|
|
kubus
ADMIN
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
Pewny jesteś że to łancuch?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:04, 15 Sty 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
to nie umsi by łańcuch rozrządu może łożyskowanie wałków albo korbowodu
|
|
Śro 21:18, 16 Sty 2008 |
|
|
kubus
ADMIN
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
bardziej bym obstawiał za hydrauliką zaworów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:35, 16 Sty 2008 |
|
|
kubus
ADMIN
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
| | to nie umsi by łańcuch rozrządu może łożyskowanie wałków albo korbowodu |
korba jak zacznie napierdalać to bedzie stukot na dole silnika i bedzie się wzmagał z prędkością obrotowa silnika ew zanikał przy odłączeniu z pracy danego cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:38, 16 Sty 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
Dzięki Paweł.
BMW ma przejechane dopiero 70 000 km normalnej jazdy. Więc raczej nie obstawiałbym korbowodu. Łożyskowanie- to możliwe. Stukot występuje sporadycznie zdecydowanie w górnej, przedniej części silnika i wzmaga się wraz z obrotami silnika. Ktoś mi mówił, że występuje tam napinacz wałka rozrządu, ale pewności nie mam. Aby się przekonać trzeba to rozebrać, a ja nie wiem jak się do tego zabrać ponieważ pracuje całe życie z Peugeot- ami, a tam łańcuchów nie ma.
W VW hałas dochodzi z tyłu silnika, ponieważ tam jest łańcuch. Nasila się z obrotami silnika i zmniejsza się, kiedy jest gorący. I tak muszę wyciągnąć skrzynie biegów, bo jedynka wyskakuje, więc odkręcę kilka śrubek więcej i wyjmę mechanizm różnicowy, a wtedy będę miał wszystko na wierzchu. To nie powinna być bardzo wielka robota- przynajmniej tak mi się wydaje.
|
|
Czw 2:25, 17 Sty 2008 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|