Autor |
Wiadomość |
damian12207
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Seat Ibiza II późno wchodzi na obroty |
|
Witam, posiadam seata ibiza II 97r silnik 1.4 60KM. Nwm czy we wszystkich tak jest że jak go odpale i odrazu gaz szybko dam to pierwsze słychać takie zassanie powietrza a potem dopiero się zbiera nieraz drgania są np jak jade na zimnym silniku i wcisne sprzęgło jak zatrzymac się chce na skrzyzowaniu to obroty zejdą poniżej 700 tak że zeszarpie silnikiem a potem się podnoszą jak się nagrzeje to już tak nie ma. Więc to standard w tych silnikach i takie wyraźne zasysanie powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:11, 08 Gru 2011 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Sprawdz czy układ dolotowy masz szczelny. Sprawdz czujnik temeratury bo prawdopodobnie ssanie Ci się nie włącza.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:10, 08 Gru 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
A jak wygląda sprawa filtrów i świec zapłonowych? Były kiedyś wymieniane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:15, 08 Gru 2011 |
|
|
damian12207
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Czujnik temp. będzie dobry bo silnik się nagrzewa świece byly wymieniane filtry tak samo. Układ dolotowy no to mysle ze jest ok nie chodzi mi zbytnio o to że tak zasysa ale o to że nie ma takiej dynamiki zeby się zerwać no też nie ma co oczekiwać od silnika 1.4 i to jeszcze z 7-8l mi pali w cyklu miejskim. Nwm czemu tak jest jak zimny to jak mowie dziwnie chodzi że jak chce stanąć to spadają obroty poniżej 700 ale po chwili wracają tak jak mają być. Więc nwm co to może być? Przez czujnik? wątpie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:41, 08 Gru 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
W takim razie sprawdź sobie jeszcze silniczek krokowy może być zabrudzony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:52, 08 Gru 2011 |
|
|
damian12207
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Jak go sprawdzić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:43, 08 Gru 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Wymontuj go i wyczyść, wyczyść też dokładnie całą przepustnicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:03, 08 Gru 2011 |
|
|
damian12207
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Ale ten silniczek krokowy jest przy przepustnicy z boku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:21, 09 Gru 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Tak taka plastikowa puszka chyba na kabel 4 pionowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:45, 09 Gru 2011 |
|
|
damian12207
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Przepustnice już czyściłem wcześniej. To teraz moje pytanie czy tą obudowe od silniczka całą odkręcić i jak to wgl wygląda też musze silniczek czyścić? I czy będzie konieczna później adaptacja przepustnicy jeżeli tylko przeczyszcze silniczek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:09, 09 Gru 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Wykręć go i wyczyść w środku po tym powinno się zrobić adaptację przepustnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:35, 09 Gru 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Twoj problem tkwi w lewym powietrzu dostającym sie do silnika. To jest silnik z wtryskiem jednopunktowym, i w okolicach wtrysku pewnie jest nieszczelnosc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:19, 09 Gru 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak byś podał kod silnika to jest lepiej coś powiedzieć lub byś podał czy to jest jednopunktowy wtrysk czy wielopunktowy.ABD - to jedno punktowy,AEX - to wielopunktowy jaki jest twój?? jak jedno punktowy to ten przegub gumowy pod wtryskiem może oberwany,wielopunktowy słabe ciśnienie paliwa,potencjometr przepustnicy zabrudzony wytarty.Siatka przy pompce paliwa w zbiorniku zabrudzona syfem.
Sprawdź jeszcze czy czasem serwo nie jest dziurawe przysłuchaj się czy nie słychać w nim zasysania powietrza,lub ściąg przewód z kolektora ssącego który idzie do serwa,zablokuj króciec i zobaczysz jak będzie chodził silnik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 10:34, 11 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 11:42, 10 Gru 2011 |
|
|
damian12207
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Wtrysk jednopunktowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:48, 10 Gru 2011 |
|
|
|