Autor |
Wiadomość |
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
Skoda Octavia 1.9 TDI |
|
Witam . Problem jest taki .
Rano ciężko zapalić .
Świece żarowe wymienione .
Zaworek zwrotny założony problem dalej jest.
Jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:06, 02 Mar 2012 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
kąt wtrysku sprawdzony?? /ustawiony??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:22, 03 Mar 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Jutro rano się tym zajmę to napiszę co i jak .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:37, 03 Mar 2012 |
|
|
Grubyole
Nowicjusz
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: tbg/krk Płeć:
|
|
|
|
miałem podobny problem, u mnie nawalił przekaźnik 109
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:44, 03 Mar 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Dokładnie to jest tak . Zapali bez problemu i od razu gaśnie i tak ze 2 razy później jak już załapie to telepocze silnikiem i za chwilę ładnie gada .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:26, 03 Mar 2012 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Jak jest na pompowtryskach to zdejm dekiel od klawiatury i przeczyść kostki i powinno pomóc. Na pompowtryskach miałem tak kilka razy rozpiąłem wtyczki przeczyściłem obskrobałem przedmuchałem i było ok. Warto spróbować nic nie kosztuje. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:38, 03 Mar 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
no wlasnie, moze zaczniemy od tego co to za silnik? podaj kod silnika albo moc przynajmniej?
Wyglada jakby nie palił na 1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:48, 03 Mar 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Zwykłe wtryski 110 koni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 5:00, 04 Mar 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Problem jest tylko na zimnym czy też na ciepłym siliku - jak na zimnym - do sprawdzenia przekaźnik jak pisze kolega + przewody paliwowe - czy nie łapią powietrza. Jesli i na zimnym i na ciepłym to pompa moze nie wydalac powoli - trzeba zobaczyc Vagiem jaki ma kat wtrysku, mozesz tez spróbowac podniesc dawke rozruchową paliwa. Pozdrawaiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:22, 04 Mar 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Więc tak :
Przewody nie łapią powietrza . Kąt wtrysku dobry .
Generalnie mi się jednak zdaje że pompa nie wydala .
Poleciłem klientowi jak będzie rozrząd robił (już ma do roboty ) to niech pompę da do pompiarza .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:08, 04 Mar 2012 |
|
|
|