Autor |
Wiadomość |
dawidbmw320i
Młotkowy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Skoda Octavia 1.9 TDI 110km.Pilne. |
|
Problem polega na tym ze turbina sie nie odpala i zauwazylem ze nie pali sie swiatlo stopu, ma to jakis zwiazek z turbina?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:59, 26 Gru 2011 |
|
|
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
TUrbina się nie odpala? Możesz rozwinąć myśl?
Doładowanie ze światłami nie ma nic wspólnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:11, 26 Gru 2011 |
|
|
dawidbmw320i
Młotkowy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Brak mocy jedzie jak zwykly disel weze od turbiny miekie po przegazowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:51, 26 Gru 2011 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
światło to pewnie żarówka a turbina może być też geometria że stoi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:06, 26 Gru 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź podciśnienia do zaworu N75 i od zaworu do turbiny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:46, 26 Gru 2011 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
sprawdz przeplywke .a takze rury z egr czy niema pekniec........
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:57, 26 Gru 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Pierwsza podstawowa sprawa czy masz dostęp do Vaga. Bo inaczej to mozesz sobie gdybac:) Jesli chodzi o turbine to w zasadzie mozna rozważania zawezić do 4 opcji... pekniety, wypadniety któryś wężyk z podciśnienia, zawór N75, który powinien sterowac ciśnieniem doładowania lub zapieczone kierownice turbniy albo spora dziura. Sprawdz czy np zaraz po odpaleniu bez przegazowania masz miekkie te węże, tzn max 1800 obr powiedzmy. Chodzi o to czy łapie notlaufa czy nie. jesli pada od razu to nie masz sterowania podcisnieniem - czyli wezyk albo dziura. (z tym ze dziure raczej słychać) A jesli masz tak ze powiedzmy do 2500obr idzie a potem muł to łapie notlaufa i wtedy albo kierownice , albo N75 albo podcisnienie. Co do stopu - jesli nie świeci Ci stop w jednej lampie - zarówka, jesli we wszystkich 3 - prawdopodobnie czujnik pod pedałem hamulca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 0:09, 27 Gru 2011 |
|
|
dawidbmw320i
Młotkowy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Problem rozwiazany.Zawor EGR byl caly zaklejony sadza z otworu fi50 zrobil sie otwor fi10 i takze caly kolektor ssacy byl zaklejony po wyczyszczeniu samochod odzył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:26, 27 Gru 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|