Autor |
Wiadomość |
Gość
|
sprzegło w vento |
|
problem jest tego typu,że: jakieś dwa miesiące temu wymieniłem sprzegło, wszystko było ok, przy okazji wymieniony został tez uszczelniacz i teraz jakoś niedawno zaczęły sie problemy. Dodając troche wiecej gazu znowu chyba sie ślizga bo obroty rosną, silnik wyje i nie przyśpiesza a gdy dosłownie leciutko popuszczę gazu obroty schodzą do normy a po chwili przy ponownym gazie znowu wyje.znowu musze je wymienić???czy może jakiś naciągacz czy coś takiego???a może mechanik za słabo dokręcił??? może durne pytania ale nie bardzo na tym sie znam...oj ja nie wiem nowe sprzegło musze znowu kupić???? prosze pomóżcie
vw vento 1.9Td 1994r.
Pisz normalnym kolorem!Nikt nie jest ślepy a ten kolor az bije po oczach/Mod
|
|
Czw 8:39, 18 Cze 2009 |
|
 |
|
 |
Gość
|
|
|
Uszczelniacz o którym mówisz to simering ,który podejżewam po prostu został żle nabity i cieknie olej który dostaje się na tarczę , zaobserwój cze nie ma wycieku ,choćby zawilgocenia na łączeniu skrzynia biegów - silnik ,
|
|
Czw 13:35, 18 Cze 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
dzieki..sprawdze to
|
|
Czw 13:37, 18 Cze 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
a jeszcze jedno...czy bedzie konieczna wymiana tarczy sprzęgła????
|
|
Czw 14:34, 18 Cze 2009 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Nie ale zdejmowanie skrzyni TAK:P
A co konkretnie wymieniałes?? Sama tarcze czy docisk równiez?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:21, 18 Cze 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
kompletne sprzęgło wymieniłem bo stara tarcza sie rozsypała 
|
|
Czw 22:36, 18 Cze 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
a jak z tym wyciekiem ,jest? sprawdziłeś??
|
|
Czw 22:41, 18 Cze 2009 |
|
 |
Gridlock
Mechanior

Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
Obstawiam że ktoś chciał zaoszczędzić pieniążki i zamontował kupę typu LUK AFTERMARKET SERVICE, albo tak jak koledzy mówią simering źle zamontowany. Zobacz na silnik czy nie mam wycieków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:42, 18 Cze 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
o właśnie nie napisałem o tym..tak zauważyłem olej w miejscu które wczesniej inny forumowicz wskazał
|
|
Czw 22:48, 18 Cze 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
no to jusz masz sprawę jasną ,skrzymia do zwalenia i trzeba wszystko dobrze wymyć i oczywiscie nabić nowy simering.
|
|
Czw 22:59, 18 Cze 2009 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Dokładnie simering zle nabity...
Gridlock
 |  | Obstawiam że ktoś chciał zaoszczędzić pieniążki i zamontował kupę typu LUK AFTERMARKET SERVICE |
I takie sprzegło posłuzy wiecej niz 100 tys km ( w zaleznosci od eksploatacji)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Czw 23:13, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 23:12, 18 Cze 2009 |
|
 |
Gridlock
Mechanior

Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
Niestety to sprzęgło już nie ma nic wspólnego z firmą LUK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:34, 18 Cze 2009 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Domysliłem sie bo LUK to jedna z najlepszch firma sprzegieł
A tak ogolnie to zrzucaj skrzynie wymien symiering wyczysc tarcze i docisk zobacz jak sprawuje sie łozysko oporowe (wyciskowe)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 7:32, 19 Cze 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|