Autor |
Wiadomość |
rafal182
Nowicjusz
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Stukanie zaworu po regulacji |
|
Witam:) Mam taki problem z silnikiem. Posiadam renault megane 2.0 8v silnik F3r. W silniku delikatnie stukał zawór po zmierzeniu okazało sie ze luz wynosił 0,60 a powinienien 0.40 po zmienieniu płytki na odpowiednią zaczał 2 razy głosniej stukac:( Jak wróce do starej płytki i za duzego luzu jest o niebo lepiej. Co to moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:26, 27 Gru 2010 |
|
|
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
CZOŁEM..
ciezko doradzic tak na odległośc bez osłuchania
spr. rozrząd , kompreche i zapłon
choc najprawdopodobniej bedzie to któraś z panewek (główna lub korbowa) a w najgorszym wypadku sworzen tłoka
trzeba rozbierać i sprawdzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:39, 28 Gru 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A mi się wydaje że zawór Ci się zaciera lub jest lekko skrzywiony po dawnej kolizji z tłokiem.
Jak dobrze wyregulujesz, to nie ma bata żeby coś stukało.
A regulowałeś na zimnym czy ciepłym silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:43, 28 Gru 2010 |
|
|
rafal182
Nowicjusz
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Rególowałem na zimnym. To jest cykanie z zaworu napewno. Jak jest zimny silnik to jest jeszcze w miare cicho. Moze wyregulowac na takim ze 30 stopni ciepła ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:46, 30 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
to w końcu cykanie czy stukanie ?
zawory na zimnym i koniec
wałek i podzespoły sa ok ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:52, 30 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Może głowica wyrobiona gdzie idzie szklanka jak zimny to olej jeszcze gęsty i jest ciszej,płytka wchodzi pasownie w szklankę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:21, 01 Sty 2011 |
|
|
rafal182
Nowicjusz
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Nagrałem prace silnika [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafal182 dnia Wto 10:48, 04 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 10:47, 04 Sty 2011 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
wszystko spoko tylko kiedy dodajesz gazu w pewnym monecie nie słysze nasilenia stukania , a słuchałem tego kilkanaście razy
sprawdzałeś olej w SKRZYNI ? **************************
wciśnij sprzęgło i zobacz reakcje ?
ogólnie silnik chodzi jak MOCKARNIA do momentu podwyższenia obrotów gdzie słychać klank a stukot się nie zmienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:43, 05 Sty 2011 |
|
|
rafal182
Nowicjusz
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Dzieki za odp:-). Olej jest napewno bo sprawdzam tak co 3 miesiace czy jest a wycieków nie ma. Moze i tez powoli sprzegło bo jezdzac 3 samochodami w tyg to tutaj chodzi 2 razy ciezej pedał hamulca jak w tamtych. Ale wciaz jestem ciekaw czemu ten pierwszy zawór wydaje taki dzwiek:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:48, 06 Sty 2011 |
|
|
|