Autor |
Wiadomość |
jan4426
Starszy młotkowy

Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
sworzeń wahacza objawy zużycia, ściąganie, ścinanie opon |
|
jakie są objawy zużycia sworzni wahacza?
czy luzy na sworzniu mogą być przyczyną ściągania auta w prawo i cięcia opon?
miałem duzy luz na sworzniu prawym wymieniłem go i zauważyłem ze kierownica chodzi ciężej i juz tak nie stuka z prawej strony jest cisza, ale nadal wali lekko z lewej
ale nadal jak wcześniej auto sciąga na prawo tz jak puszcze kierownice to kierownica sie prostuje i auto leci na prawo i musze trzymać kierownice skręconą w lewo lekko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:39, 03 Lut 2011 |
|
 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Jak ściąga ci na prawo i kierownica nie jest prosto to musisz jechać na ustawienie zbieżności i jeszcze jak ci tnie opony to już koniecznie na zbieżność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:03, 03 Lut 2011 |
|
 |
jan4426
Starszy młotkowy

Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ustawialem zbieżnosc i po tym ścinanie opon ustalo bo kupilem 2 nowe na przód ale ściaganie pozostalo oraz skrzywiona kierownica ale juz mniej sciągalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:28, 03 Lut 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przełóż opony z prawej na lewą
Napisz jeszcze co to za samochód
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 19:49, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 19:44, 03 Lut 2011 |
|
 |
jan4426
Starszy młotkowy

Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
to juz przerabialem na letnich ściągało mniej jak kupilem nowe zimówki i na stalówkach ściąga mocniej
wg mnie to cos z zawieszeniem czy jak są luzy na sworzniu auto moze ściągać? to dlaczego jak wymienilem prawy sworzeń to auto nadal sciąga na prawo
jeszcze mam min luz na lewym sworzniu nie wiem czy wymieniac czy nie?
w zawieszeniu wielowahaczowym pierwsze co idą to sworznie? i trzeba po nich ustawiac zbieżność, geometrię? kurcze po wymianie tej części jest cisza z prawej ale ściąga nadal a jak jadę po żwirze to kierownica sama skręca w prawo tak jakby od dziur
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jan4426 dnia Czw 19:49, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 19:46, 03 Lut 2011 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Jak sworzeń ma już luz to go wymień. A zbieżność ustawiałeś przed czy po wymianie sworznia?? Musisz dobrze skontrolować czy nie ma luzów na drążkach, końcówkach drążków i na samej przekładni kierowniczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:16, 03 Lut 2011 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Kolego Janie zadawałeś te pytanie nie raz na tym forum. Mówiłem Ci też ze jest coś takiego jak Google.pl. Znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Pią 12:39, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 12:38, 04 Lut 2011 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|