Autor |
Wiadomość |
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
T4 1,9 d |
|
Koledzy jak w tytule na ile ma być dokręcona głowica? Za pomoc z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 6:25, 20 Lis 2009 |
|
|
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
moze jakieś konkretne dane(rok, kod silnika)
tak na domysły to
(90,03) 1,9 d kod sil.1x
wymiana srub
1- 40 NM
2- 60 NM
3- 180 stopni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:59, 20 Lis 2009 |
|
|
manieczek31
Młotkowy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć:
|
|
|
|
Ustawienia momentu obrotowego
Głowica cylindra
Wymienić śruby
Etap 1 40 (Nm)
Etap 2 60 (Nm)
Etap 3 90 (°)
Etap 4 90 (°)
Świece żarowe 25 (Nm)
Pokrywa głównego łożyska
(Wymienić śruby) 65 Nm + 90° (Nm)
Panewka łożyskowa stopy korbowodu
(Wymienić śruby) 30 Nm + 90° (Nm)
Koło zamachowe
(Wymienić śruby) 60 Nm + 90° (Nm)
Dysza wtryskiwacza 70 (Nm)
Korek oleju 30 (Nm)
Koło zębate wału korbowego
(Wymienić śruby) 90 Nm + 90° (Nm)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:09, 20 Lis 2009 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
DzięŇki serdeczne. je4scze powiedzcie jak ustawić rozrząd? Wiem że na kole zębatym jest znak i w pompę wkłada się bolec ale co z wałkiem rozrządu? Nic tam nie ma!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:40, 20 Lis 2009 |
|
|
manieczek31
Młotkowy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć:
|
|
|
|
musisz zdjac pokrywe zaworów ustawic na pierwszy cylinder z tyłu wałka jest wyciecie włuż kawałek płaskownika lub płaskiego klucza i zablokuj jesli nie maż przyrządów, pompe wiesz jak zablokowac wał ma znak z tyłu na kole zamachowym (otwór w skrzyni) musi ci sie to wszystko zgadzac,jeszcze ważna uwaga przy zakładaniu paska rozrzadu musisz miec luzne koło zebate na wałku rozrządu one jest na stożku po prostu je zbij żeby sie lużno okrecało dopiero jak założysz pasek i go napniesz to wtedy je dokręc.zobacz jeszcze ten link tam jest też opis do rozrządu nie wiem tylko czy bedzie działał: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:14, 20 Lis 2009 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
,,musisz zdjac pokrywe zaworów ustawic na pierwszy cylinder z tyłu wałka jest wyciecie włuż kawałek płaskownika,,
jak pisał manieczek --płaskownik 3/4 mm,wałek- mijanka na 4-ym cylindrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:30, 20 Lis 2009 |
|
|
manieczek31
Młotkowy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć:
|
|
|
|
maciejk1973 daj znac jak ci poszło jak cos to pytaj pomoge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:09, 21 Lis 2009 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
Ustawiłem jak napisałeś i coś mi się wydaje że zawory lepią trochę głośno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:13, 21 Lis 2009 |
|
|
manieczek31
Młotkowy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć:
|
|
|
|
Luz zaworowy
Hydrauliczny tych zaworów sie nie ustawia powodem klepania zaworów nie jest raczej złe ustawienie rozrządu jeżeli zrobiłeś tak jak ci pisaliśmy to musi by gitara może problem tkwi w z któreś ze szklanek,czasami po remoncie głowicy musi się to wszystko ułozyc,a co tam było robione?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:58, 22 Lis 2009 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
Tylko planowanie i szczelność ale kopci na czarno i jest słaby więc nie wiem czy przypadkiem nie wtryski (tak mi ktoś doradził )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 7:59, 23 Lis 2009 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
na pompie sa fasole na których przestawiasz zapłon
dobrze by było gdybyś miał czujnik zegarowy to było by na git
ale skoro niemasz to przestaw pompe na fasolach w prawo lub w lewo i zobacz efekt
wtryski zostaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:29, 23 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Mam pytanie od jakiego auta można wstawić silnik najlepiej turbo disa 1.9 do T4 i czy trzeba robić jakieś przeróbki???rok mojego auta to 94 z silnikiem 1.9d
|
|
Wto 2:58, 24 Lis 2009 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
Kolego z polo 1,9 golfa1,9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:13, 24 Lis 2009 |
|
|
|