Autor |
Wiadomość |
osa
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
t4 2,4 D 93 pompa vacum pękanie |
|
Mam problem z pompą vacum. Po założeniu nowej pompy bo stara pukała nowa pompa pęka, tak jakby sworzeń był za długi, wymieniłem już trzecią. najdłużej jeździłem 3 miesiące jedna trzasła po godzinie. czy tam jest jakaś regulacja a może trzeba wymienić popychacz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:26, 01 Sie 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ze względu na zmianę głowicy cylindrów w silniku VW T4, kod silnika AAB, pompa próżniowa była często nieprawidłowo przyporządkowywana.Jak popatrzysz na pompę z boku to trzpień ze sprężyną w jednej wystaje bardzo mało a w drugiej wystaje dużo więcej i dlatego ci pompy pękają. Ty musisz mieć pompę z tym co wystaje mniej to jest nr vw 075 145 100 lub końcówka 101,101A a z tym co wystaje więcej to jest nr;075 145 100A.I rozmiar trzpieni jest inny jeden ma 71,0 mm a drugi 67,5 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:55, 02 Sie 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|