Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Toyota Camry 3.0 V6 - hamulce

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Toyota Camry 3.0 V6 - hamulce
Autor Wiadomość
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post Toyota Camry 3.0 V6 - hamulce
Witam wszystkich.

Mam pewien problem. Wymienialem w zeszlym tyg duzo czesci w ukladzie hamulcowym w Toyocie Camry 1995 3.0 V6 z ABS-em. Konkretnie : Przod klocki i tarcze, tyl same klocki oraz zalalem nowym plynem i odpowietrzylem wszystko na tip top, jednak mialem watpliwosci co do jednego zacisku z tylu , wydawalo mi sie ze ma wyciek ale nie bylem pewny. Zlozylem wszystko do kupy, odpowietrzylem i bylo tak ze pedal hamulca bardzo powoli wpadal w podloge przy dosyc mocnym trzymaniu nogi na pedale, i zarazem ubywalo plynu - wiec tylko jedno przyszlo na mysl; tylni zacisk leje.
Heja na szrot i kupilem zatem uzywke ktora jest szczelna na 100%, zmienilem zacisk ponownie odpowietrzylem wszystko bardzo dokladnie, (wogole juz powietrze nie wychodzilo tylko sam plyn) i dokrecilem wezyk na tip top i co? Dalej pedal hamulca schodzi w dol przy dosc mocnym jednostajnym naciskaniu, i wogole jakis flakowaty ten pedal jest, ale auto hamuje zaje... ORAZ: PLYNU JUZ NIE UBYWA ANI KROPLI i hamulec jest bardzo skuteczny tylko wkurza mnie ze schodzi on w dol... Mam przeczucie ze pompa przepuszcza co Wy na to? Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.


P.S. Czy uklady z ABS-em powinno odpowietrzac sie na wlaczonym zaplonie? Ja tak zrobilem tylko nie wiem czy ma to jakis znaczacy wplyw na jakosc odpowietrzania?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:40, 26 Sie 2010 Zobacz profil autora
YaSIu
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak jak piszesz, pompa przepuszcza i stąd to wpadanie pedału hamulca - jaki przebieg ma ta Toyota?? Jakim płynem zalałeś??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez YaSIu dnia Pią 19:56, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 19:55, 27 Sie 2010 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Witam.

Toyota ma przebieg 146 tys mil wiec sporo ale przebieg pewniak na 100% bo auto jest w rodzinie prawie od nowosci i zapierdziela jak talala i jest to wersja USA. Zalalem DOT3 bo tak jest napisane na korku od zbiorniczka i producent do tego modelu zaleca DOT3 rowniez - pytalem nawet u dealera dla pewnosci. Kupilem DOT3 firmy Prestone - nie wiem czy marka plynu tzn producent ma jakies wieksze znaczenie? Pewnie bede musial zwalac pompe cholercia.

Czy masz jakies szczegolne wskazowki co do wymiany pompy hamulcowej w ukladzie z ABS? Robie zawsze sposobem jak mnie uczono podczas prac przy rozszczelnionym ukladzie: wymienic co trzeba, zalac plyn, poodkrecac odpowietrzniki, czekac az sie solidnie wszystko przeleje pilnujac plynu w zbiorniku caly czas, pozakrecac odpowietrzniki i zaczac odpowietrzanie od najdalszego miejsca od pompy (w ukl z ABS wlaczyc zaplon?)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boss22 dnia Pią 22:59, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 22:51, 27 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Płyn czy zalejesz Dot 3 czy Dot 4 to ten będzie i ten a różnią się temperaturą wrzenia płynu.A jak naciśniesz momentalnie szybko na pedał hamulca to ci dłużej trzyma czy tak samo ci schodzi? Bo ja bym nie ruszał nic dopiero po jakimś czasie gdy się wszystko poprzyciera bo może korektory siły hamowania na tył ci to robią.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 6:43, 28 Sie 2010 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Witam Roman.

Jak szybko nacisne na pedal to nie schodzi tak szybko, dopiero po jakichs 3 lub 4 sekundach jak trzymam dalej mocno noge na pedale to czuje ze zaczyna schodzic w dol, dodam ze w czasie jazdy jak depne szybko i mocno to auto staje prawie w miejscu (bardzo dobrze i ostro hamuje) , myslisz ze korektory daja w dupe??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:29, 30 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale wcześniej tak miałeś czy po tej wymianie się tak stało,niech ktoś ci naciśnie na hamulec a ty zobacz co się dzieje z korektorem.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:50, 31 Sie 2010 Zobacz profil autora
boss22
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
nie mam pojecia czy bylo czy nie, bo nie zwrocilem uwagi przed wymiana wszystkiego i to jest powazny minus tego wszystkiego. Lipa bo nie mam kanalu i nie bede mogl zobaczyc fajnie od spodu co dzieje sie z korektorem... Musze sie umowic z kims kto ma kanal i wtedy obczaje. Ale swoja droga to co by sie mialo z nim dziac wedlug Twoich podejrzen? Dzieki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:24, 31 Sie 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin